Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Інформаційний маркетинг та менеджмент

Спеціальність: Інформаційні управляючі системи та технології
Код дисципліни: 7.122.01.O.4
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Автоматизовані системи управління
Лектор: к.т.н., доц. Батюк Анатолій Євгенович
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
У результаті вивчення модуля студент повинен:
знати концепцію і основні підходи до управління діяльністю фірми в ринкових умовах, орієнтовані на отримання прибутку за рахунок максимального задоволення потреб споживачів;
вміти на базі моделі розвитку споживачів виділяти всі дії пов'язані зі споживачем на ранній стадії компанії в окремий повноцінний процес, що складається із чотирьох простих для розуміння кроків: Виявлення Споживачів, Підтвердження Споживачів, Розширення Клієнтської Бази, Вибудовування Компанії.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Пререквізит:
Системний аналіз;
Кореквізити:
Проблемно-орієнтовані та вбудовані комп’ютерні системи.
Короткий зміст навчальної програми:
Філософія виявлення споживачів (Розробляйте продукт для небагатьох, а не для більшості. Ранневангелісти – найважливіші споживачі. Починайте розвиток базуючись на баченні). Філософія підтвердження споживачів (Підтвердження процесу продажів. Команда з верифікації Споживачів. Почніть продавати ранневангелістам, а не масовому споживачу). Філософія розширення клієнтської бази (Створення споживачів у порівнянні з використанням маркетингових комунікацій. Типологія ринків: чотири типи стартапів. Стратегії створення споживачів, що відповідають типу ринку. Терміни створення споживачів). Філософія вибудовування компанії (Використовуючи як основу ранневангелістов, створити базу масових споживачів. Організувати в компанії структуру, налагодити керівництво, створити корпоративну культуру, щоб бути готовим до масштабування. Створити департаменти швидкого реагування, щоб підтримати дух навчання і вивчення, яким компанія володіє на даному етапі).
Рекомендована література:
Стивен Г. Бланк Четыре шага к озарению: К.: ООО «Издательство «Простобук», 2011 – 271 с.
Єжова Л. Ф. Є-40 Інформаційний маркетинг: Навч. посібник. — К.: КНЕУ, 2002. — 560 с.
Матвієнко О.В. Основи інформаційного менеджменту: Навч.посібник.-К.:Центр навчальної літератури, 2004.-128 с.
Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль (45%): письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування
Підсумковий контроль (55%, екзамен): тестування (40%), письмово-усна форма (15%)