Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Диференціальні рівняння
Спеціальність: Системна інженерія (інтернет речей)
Код дисципліни: 6.122.09.O.19
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Обчислювальна математика та програмування
Лектор: Пахолок Б.Б.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
1. Базові знання фундаментальних розділів математики в обсязі, необхідному для володіння математичним апаратом відповідної галузі знань, здатність використовувати математичні методи в обраній професії;
2. Базові знання фундаментальних наук, в обсязі, необхідному для освоєння загально-професійних дисциплін;
3. Дослідницькі навички.
2. Базові знання фундаментальних наук, в обсязі, необхідному для освоєння загально-професійних дисциплін;
3. Дослідницькі навички.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Математичний аналіз, ч.1,2
Лінійна алгебра та аналітична геометрія
Лінійна алгебра та аналітична геометрія
Короткий зміст навчальної програми:
Звичайні диференціальні рівняння першого порядку. Поняття диференціального рівняння та його розв’язку. Ізокліни. Теорема існування та єдності розв’язку задачі Коші. Типи диференціальних рівнянь першого порядку: з відокремленими та відокремлюваними змінними, з однорідною правою частиною, лінійні, Бернуллі, в повних диференціалах, Клеро, Лагранжа. Інтегруючий множник.
Диференціальні рівняння вищих порядків. Типи диференціаль-них рівнянь вищих порядків, які інтегруються в квадратурах.
Системи лінійних диференціальних рівнянь. Системи лінійних диференціальних рівнянь із сталими коефіцієнтами. Метод зведення до одного рівняння вищого порядку.
Методи Ейлера і Рунге-Кутта. Розв’язування диференціальних рівнянь та їх систем методами Ейлера та Рунге-Кутта.
Рекомендована література:
1. Дубовик В.П., Юрик І.І. Вища математика. К., 2001.
2. Дубовик В.П., Юрик І.І. Збірник задач з вищої математики.. К., 2004.
3. Каленюк П.І. та ін.. Збірник задач з диференціальних рівнянь. Навч. пос. – Львів: Вид-во Національного університету “Львівська політехніка”, 20012.– 244 с
2. Дубовик В.П., Юрик І.І. Збірник задач з вищої математики.. К., 2004.
3. Каленюк П.І. та ін.. Збірник задач з диференціальних рівнянь. Навч. пос. – Львів: Вид-во Національного університету “Львівська політехніка”, 20012.– 244 с
Методи і критерії оцінювання:
Діагностика знань студентів проводиться за допомогою усного опитування на практичних заняттях, контрольних та самостійних робіт, індивідуальних розрахунково-графічних робіт.
Розподіл балів у 100-бальній шкалі:Поточний контроль (ПК)-30:Контрольна робота ( 10 балів), Відвідування та робота на практичних заняттях-(20 балів).
Розподіл балів у 100-бальній шкалі:Поточний контроль (ПК)-30:Контрольна робота ( 10 балів), Відвідування та робота на практичних заняттях-(20 балів).