Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Інформаційний маркетинг та менеджмент

Спеціальність: Комп'ютерні системи управління рухомими об'єктами (автомобільний транспорт)
Код дисципліни: 7.122.07.O.2
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Комп'ютеризовані системи автоматики
Лектор: Влах-Вигриновська Галина Іванівна
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні:
знати:
- основи менеджменту;
- основи інформаційного маркетингу;
- місце ІС в системі управління;
- методи та методології проектування ІС;
- сучасні інформаційні технології;
- стандарти промислових інформаційних систем класу MRP, MRPII, ERP, CRM, методи та інструменти стратегічного й оперативного планування;
- методики та технології впровадження програмного забезпечення в організаціях. вміти:
- складати бізнес-план проекту;
- організовувати й планувати діяльність ІТ-служб організації;
- формалізувати бізнес-процеси організації;
- здійснювати вартісну оцінку розробки та впровадження інформаційної системи.

Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
1. Командна робота
2. Інноваційні інформаційні технології
3. Управління ІТ-проектами
Короткий зміст навчальної програми:
Метою вивчення дисципліни є: формування у студентів знань і вмінь з інформаційного менеджменту і маркетингу як виду управлінської діяльності, що спрямований на управління інформацією як стратегічним ресурсом та одним із засобів досягнення завдань, що постають перед організацією; набуття навичок з управління інформаційними ресурсами, інформаційними потоками, інформаційними процесами з урахуванням особливостей інформації. Завдання вивчення дисципліни – забезпечити засвоєння принципів і методів інформаційного менеджменту і маркетингу в системі внутрішніх та зовнішніх комунікацій організації.
Рекомендована література:
1. Єжова Л. Ф. Інформаційний маркетинг: Навч. посібник. — К.: КНЕУ, 2002. — 560 с.
2. Бондаренко Н. В. Менеджмент — корпоративный, маркетинговый, информационный, антикризисный. Справ.-инф. пособие для спе-циалистов, научных работников и предпринимателей / Н. В. Бондаренко, В. И. Дубницкий. — Донецк.: ООО "Юго-Восток ЛТД", 2004. — 140 с.
3. Вовчак І. С. Інформаційні системи та комп’ютерна техніка в менеджменті: Навч. посібник — Тернопіль: Карт-бланш, 2002. — 354 с.
4. Годин В. В. Информационное обеспечение управленческой деятельности / В. В. Годин, И. К. Корнеев. — М.: ИНФРА-М, 2001. — 354 с.
5. Годин В. В. Управление информационными ресурсами / В. В. Годин, И. К. Корнеев — М.: ИНФРА-М., 1999. — 402 с.
6. Гринберг А. С. Информационный менеджмент / А. С. Гринберг, И. А. Король — М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2003. — 415 с.
Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль — 30 балів; контрольні заходи — 70 балів.
- Поточний контроль: контроль виконання етапів курсового проекту — 30 балів.
- Контрольні заходи: захист курсового проекту — 70 балів.
- Підсумковий контроль — екзамен.