Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Формування бізнес-моделі підприємства
Спеціальність: Економіка
Код дисципліни: 6.051.01.E.71
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Економіка підприємства та інвестицій
Лектор: к.е.н., доцент Панченко Анна Володимирівна
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• вміти формувати бізнес-модель підприємства;
• здійснювати оцінку бізнес-моделі підприємства;
• проводити діагностику зовнішнього середовища у процесі формування бізнес-моделі підприємства;
• приймати рішення щодо способу розвитку бізнес-моделі підприємства
• здійснювати оцінку бізнес-моделі підприємства;
• проводити діагностику зовнішнього середовища у процесі формування бізнес-моделі підприємства;
• приймати рішення щодо способу розвитку бізнес-моделі підприємства
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізити і кореквізити:
Економіка підприємства,
Стратегія підприємства,
Потенціал і розвиток підприємства
Економіка підприємства,
Стратегія підприємства,
Потенціал і розвиток підприємства
Короткий зміст навчальної програми:
Теоретичні засади формування бізнес-моделей підприємств; Технологія формування бізнес-моделі підприємства; Вплив інтересів споживачів на формування бізнес-моделі підприємств; Ключові компетенції в системі бізнес-процесів підприємства; Вплив існуючих та потенційних стратегічних ресурсів на бізнес-модель підприємства; Бізнес-процеси підприємства; Оцінка бізнес-моделі підприємства; Діагностика зовнішнього середовища у процесі формування бізнес-моделі підприємства; Інноваційні бізнес-моделі підприємств; Бізнес-моделі електронної комерції; Формування та розвиток бізнес-моделей світових і вітчизняних компаній; Механізм формування бізнес-моделі підприємства; Визначення стратегічної поведінки компанії на різних стадіях життєвого циклу; Оцінка відповідності бізнес-моделі підприємства пріоритетам споживачів; Діагностика сучасних бізнес-моделей вітчизняних компаній.
Рекомендована література:
Бізнес-тренінги для економістів: Навч. Посіб. / Н.Ю. Бутенко, О.О.Герасименко, О.Ю. Гулевич та ін. – К.: КНЕУ, 2013. – 208 с.
Фролова Л.В. Формирование бізнес-модели предприятия [текст] Учебник. / Л.В. Фролова, Е.С. Кравченко – К.: Центр учебной литератури, 2012. – 384 с.
Редченко К.І. Стратегічний аналіз у бізнесі / К.І. Редченко. – Львів: «Новий світ -2000», 2014. – 272 с.
Фролова Л.В. Формирование бізнес-модели предприятия [текст] Учебник. / Л.В. Фролова, Е.С. Кравченко – К.: Центр учебной литератури, 2012. – 384 с.
Редченко К.І. Стратегічний аналіз у бізнесі / К.І. Редченко. – Львів: «Новий світ -2000», 2014. – 272 с.
Методи і критерії оцінювання:
? оцінювання знань студентів за результатами виконання поточних робіт (20 балів);
? оцінювання знань студентів за результатами індивідуальних контрольних робіт (20 балів);
? оцінювання знань студентів за результатами заліку: (письмова складова 40 балів), (усна складова 20 балів)
? оцінювання знань студентів за результатами індивідуальних контрольних робіт (20 балів);
? оцінювання знань студентів за результатами заліку: (письмова складова 40 балів), (усна складова 20 балів)