Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Бізнес-планування

Спеціальність: Облік і оподаткування
Код дисципліни: 6.071.00.O.50
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Економіка підприємства та інвестицій
Лектор: кандидат економічних наук, доцент Франів Ігор Андрійович
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
Знати економічний зміст показників, що вивчаються. Знати сутність, цілі та методологію розробки бізнес-плану. Знати детальну характеристику структури та змісту бізнес-плану. Знати методи складання окремих розділів бізнес-плану. Знати розрахунок відповідних техніко-економічних та фінансових показників. Оволодіти практичними засобами та методами розробки бізнес-плану.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Пререквізити: Політична економія, Економіка підприємства, Менедждмент.
Короткий зміст навчальної програми:
Бізнес-планування у ринковій системі господарювання. Підготовча стадія розробки бізнес-плану. Структура, логіка розробки та оформлення бізнес-плану. Галузь, підприємство та його продукція. Мета і логіка розробки маркетинг-плану. Виробничий план. Організаційний план. Оцінка ризиків. Фінансовий план.
Рекомендована література:
1. Князь С.В. Бізнес-планування та аудит екологічних проектів: навч. пос. / [С.В. Князь та ін.]. – НУ «Львівська політехніка», 2015. – 365 с.
2. Падерін І.Д. Бізнес-планування: навч. пос. / І.Д. Падерін. – Міністерство фінансів України. – Д.: Дніпропетровська державна фінансова академія, 2012. – 136 с.
3. Артеменко О.О. Бізнес-планування в аграрних формуваннях: навч. пос. / [О.О. Артеменко та ін.]. – Одеса, Лерадрук, 2014. – 218 с.
4. Васильців Т.Г. Бізнес-планування: навч. пос. / [Васильців Т.Г. та ін.]. – К.: Знання, 2013 – 173 с.
5. Васильців Т.Г. Бізнес-плануавання: тести, методичні вказівки та завдання для семінарських, практичних занять, самостійної та індивідуальної роботи / [Васильців Т.Г., Лупак Р.Л.]. – Львів: Львівська комерційна академія, 2015 – 107 с.
Методи і критерії оцінювання:
усне опитування, розв’язання задач (40%); підсумковий контроль (60% контрольний захід, залікова робота); письмово-усна форма (60%)