Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Маркетинг

Спеціальність: Фінанси, банківська справа та страхування
Код дисципліни: 6.072.00.O.19
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доц. Лихолат С.М.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
У результаті вивчення модуля студент повинен:
Знати: сутність маркетингу, основні концепції, на яких будуються взаємовідносини виробника і споживача, основні складові маркетингового середовища та маркетингової інформаційної системи фірми, основні типи ринків, сутність та основні принципи їх сегментації, основні фактори, які впливають на поведінку покупця, особливості маркетингової товарної, цінової, збутової та комунікаційної політики підприємства, основні функції управління маркетинговою діяльністю;
Вміти: визначити сутність та основні напрями маркетингової діяльності підприємства, оцінити місткість ринку та сегментувати його, позиціювати товар на ринку, дослідити фактори, які впливають на прийняття рішення про закупівлю товару, розробити товарну, цінову, збутову та комунікаційну політику підприємства з урахуванням специфіки ринку, на якому воно функціонує.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізит: «Основи економічної теорії», «Основи підприємництва», «Менеджмент»
кореквізити: «Мікроекономіка».
Короткий зміст навчальної програми:
Сутність маркетингу і його сучасна концепція, система і характеристики сучасного маркетингу, маркетингові дослідження, маркетингова товарна політика, маркетингова цінова політика, маркетингова політика комунікацій, маркетингова політика розподілу, управління маркетинговою діяльністю.
Рекомендована література:
1. Котлер Ф., Амстронг П., Сондерс Д., Вонг В. Основы маркетинга. Пер. с англ. – 2-е европ. изд. – М., СПб.; К.: Издательський дом “Вильямс”, 2008. – 944 с.
2. Маркетинг: бакалаврський курс: Навчальний курс: Навчальний посібник / Під загальною редакцією д.е.н., проф. С.М. Ілляшенка. – Суми: ВТД «Університетська книга», 2004. – 976 с.
3. Маркетинг: Підручник / В.Руделіус, Л.А. Мороз, Н.Ю. Глинський та ін. : Ред.-упор. О.І. Сидоренко, П.С. Редько. – К.: Навчально-методичний центр „Консорціуму із удосконалення менеджмент-освіти в УКраїні”, 2009. - 422 с.
4. Мороз Л.А., Чухрай Н.І. Маркетинг: Підручник / За редакцією Л.А. Мороз. – 2-е вид. - Львів: Національний університет “Львівська політехніка” ІВЦ “ІНТЕЛЕКТ+”, „Інтелект-Захід”, 2010.- 244 с.
Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль (30%): робота на практичних заняттях, усне опитування.
Підсумковий контроль (70 %, екзамен): семестровий контроль.