Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Маркетинг

Спеціальність: Фінанси, банківська справа та страхування
Код дисципліни: 6.072.00.O.16
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доцент Косар Наталія Степанівна
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
- знати сутність маркетингу, основні концепції, на яких будуються взаємовідносини виробника і споживача, основні складові маркетингового середовища та маркетингової інформаційної системи підприємства, рішення у межах формування його комплексу маркетингу;
- уміти визначити сутність та основні напрями маркетингової діяльності підприємства, дослідити ринок, розробити товарну, цінову, збутову та комунікаційну політику підприємства з урахуванням специфіки ринку, на якому воно функціонує.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Пререквізити: Менеджмент, Макроекономіка, Мікроекономіка.

Кореквізити: Статистика , Економіка підприємства.
Короткий зміст навчальної програми:
Сутність маркетингу та його сучасна концепція. Система і характеристики сучасного маркетингу. Маркетингові дослідження. Маркетингова товарна політика. Маркетингова цінова політика. Маркетингова політика розподілу. Маркетингова політика просування. Організація та контроль маркетингової діяльності. План маркетингу підприємства.
Рекомендована література:
1. Балабанова Л.В. Маркетинг підприємства: Навч. посібник / Л.В. Балабанова, В.В. Холод, І.В. Балабанова. – К.: Центр учбової літератури, 2012. – 612 с.
2. Котлер Ф., Маркетинговый менеджмент (перше українське адаптоване видання) / Ф. Котлер, К.Л. Келлер– К.: Хімджест, 2008. – 720 с.
3. Мороз Л.А. Маркетинг: Підручник/ Л.А. Мороз, Н.І. Чухрай; за ред. Л.А. Мороз. – 5-те вид., онов. - Львів: Бухгалтерський центр «Ажур», 2010. - 232 с.
Методи і критерії оцінювання:
- опрацювання практичних занять, усне опитування (30%);
- підсумковий контроль (70 %, контрольний захід, екзамен): письмово-усна форма (70%).