Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Маркетингові дослідження

Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 6.073.00.O.54
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: д.е.н., проф. Мних О.Б.
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
У результаті вивчення модуля студент повинен: освоїти суть кожного етапу процесу маркетингового дослідження, оволодіти методами і інструментарієм прийняття прогнозних рішень, орієнтуватися на інформаційній базі маркетингових досліджень, вміти вибирати джерела, збирати, оцінювати і опрацьовувати необхідну інформацію та робити певні звіти з висновками про отримані результати вибіркових спостережень.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Пререквізит: Статистика, Економіко-математичні методи і моделі
Кореквізити: Маркетинг
Короткий зміст навчальної програми:
Суть, роль, мета і завдання маркетингових досліджень . Алгоритм процесу маркетингового дослідження. Інформаційне забезпечення маркетингових досліджень. Маркетингова інформаційна система та її формування. Поняття місткості ринків. Ринкове агрегування та сегментування, їх використання при дослідженні цільових ринків. Розрахунок місткості ринку. Сегментація ринку як вихідний момент диференційованого маркетингу. Організація проведення вибіркових спостережень. Кількісна та якісна репрезентативність вибірки. Оцінка надійності результатів вибіркових спостережень. Аналіз ступеня конкуренції товарного ринку. Показники ринкової конкуренції. Ключові компетенції фірми. Підходи до вивчення поведінки споживачів. Моделі поведінки споживачів. Маркетинговий аналіз стану фірми за елементами комплексу маркетингу та функціями маркетингових досліджень . Презентація результатів маркетингових досліджень.
Рекомендована література:
Старостіна А.О. Маркетингові дослідження національних і міжнародних ринків: Підручник. – К.: ТОВ «Лазарит-Поліграф», 2012 – 480 с.; Крикавський Є.В., Косар Н.С., Мних О.Б.,Сорока О.А. Маркетингові дослідження.-Львів.-2004; Ілляшенко, С. М. Маркетингові дослідження: Навч. посіб. / [С.М. Ілляшенко, М.Ю. Баскакова] за ред. С.М. Ілляшенко. – К.: Центр навчальної літератури, 2006. – 192с; С. Косенков С.І. Маркетингові дослідження: Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / С. І. Косенков. - К.: Вид. дім «Скарби», 2004.-464 С.; Малхотра Нэреш. Маркетинговые исследования. Практическое руководство /Перев. с англ. / Малхотра Нэреш.- Москва - Санкт-Петербург –Киев, 2002.-960с.; Полторак В. А. Маркетингові дослідження: навч. посіб. / В.А. Полторак – К.: Центр навч. літ., 2003. –387 с.; Рут Майк Дейл. Маркетинговые исследования в сфере B2B. Изд-во: Баланс-Клуб, 2006.- 432 С.; Тєлєтов О.С. Маркетингові дослідження: навчальний посібник - К: Знання України, 2010.-299 С.; Черчилль Г. Маркетинговые исследования. – Издание 5/ Черчилль Г., Браун Т.Изд-во: Питер, 2007.- 704 С. Элвин С. Бернс. Основы маркетинговых исследований с использованием Microsoft Excel +CD/ Элвин С. Бернс, Рональд Ф.Изд-во: Диалектика-Вильямс, 2005. - 704 С.; Пол Хейг. Маркетинговые исследования на практике. Основные методы изучения рынка/ Пол Хейг, Ник Хейг, Кэрол-Энн Морган..Изд-во: Баланс-Клуб, 2005.- 312 С.; Хейг Пол, Хейг Н. Маркетинговые исследования глазами заказчика:Изд-во: Баланс-Клуб, 2006. - 260 С.
Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль (30%): письмові звіти з практичних робіт
Підсумковий контроль (семестровий екзамен): тестування, усне опитування (70%).