Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Проектування системи логістичного обслуговування клієнтів (курсовий проект)
Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 6.073.07.E.205
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доц. Костюк О.С.
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
У результаті вивчення модуля студент повинен:
Знати: прогнозування попиту на продукцію, управління запасами на підприємстві на засадах логістики, систему логістичного обслуговування клієнтів, сутність та етапи процесу логістичного обслуговування споживача; стандарти обслуговування та критерії якості логістичних послуг; обгрунтування оптимального рівня обслуговування споживачів, розроблення стандартів логістичного обслуговування споживачів.
? Уміти: моделювати систему логістичного обслуговування клієнтів; вибирати оптимальну стратегію роботи з клієнтами; планувати та організовувати обслуговування споживачів; планувати та контролювати цикл обслуговування споживачів; оцінювати якість логістичного обслуговування та розробляти стандарти обслуговування.
Знати: прогнозування попиту на продукцію, управління запасами на підприємстві на засадах логістики, систему логістичного обслуговування клієнтів, сутність та етапи процесу логістичного обслуговування споживача; стандарти обслуговування та критерії якості логістичних послуг; обгрунтування оптимального рівня обслуговування споживачів, розроблення стандартів логістичного обслуговування споживачів.
? Уміти: моделювати систему логістичного обслуговування клієнтів; вибирати оптимальну стратегію роботи з клієнтами; планувати та організовувати обслуговування споживачів; планувати та контролювати цикл обслуговування споживачів; оцінювати якість логістичного обслуговування та розробляти стандарти обслуговування.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
- пререквізити: Менеджмент; Маркетинг, Логістика.
- кореквізити: Економіка логістики, Виробнича логістика, Логістичне обслуговування
- кореквізити: Економіка логістики, Виробнича логістика, Логістичне обслуговування
Короткий зміст навчальної програми:
Прогнозування попиту на продукцію підприємства. Управління запасами на підприємстві на засадах логістики. Обгрунтування оптимального рівня обслуговування споживачів. Розроблення стандартів логістичного обслуговування споживачів. Висновки і рекомендації.
Рекомендована література:
1. Крикавський Євген / Логістика для економістів : підручник / Євген Крикавський. - 2-ге вид., випр. і доп. - Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2014. - 476 с. - (Серія "Світ маркетингу і логістики", вип. 9).
2. Чухрай Н.І. Логістичне обслуговування: Підручник / Н.І. Чухрай – Львів: Вид-во Нац. ун-ту «Львівська політехніка», 2006. – 284 с.
3. Григорак М.Ю. Логістичне обслуговування: навч. посібник / М.Ю. Григорак, О.В. Карпунь. – К.: Видавництво Національного авіаційного університету. «НАУ-друк», 2008. – 160 с.
4. Kempny D. Obsluga logistyczna, wyd. AE. – Katowice, 2008.
2. Чухрай Н.І. Логістичне обслуговування: Підручник / Н.І. Чухрай – Львів: Вид-во Нац. ун-ту «Львівська політехніка», 2006. – 284 с.
3. Григорак М.Ю. Логістичне обслуговування: навч. посібник / М.Ю. Григорак, О.В. Карпунь. – К.: Видавництво Національного авіаційного університету. «НАУ-друк», 2008. – 160 с.
4. Kempny D. Obsluga logistyczna, wyd. AE. – Katowice, 2008.
Методи і критерії оцінювання:
Підсумковий контроль (100%, залік)