Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Економіка електронного бізнесу

Спеціальність: Менеджмент організацій і адміністрування (за видами економічної діяльності)
Код дисципліни: 7.073.01.E.43
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Менеджмент організацій
Лектор: доцент Кулініч Тетяна Володимирівна
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
• знання основних наукових понять, теорії і методів, необхідних для формування економічної системи управління у сфері електронного бізнесу; розуміння основ контролю ресурсів і витрат для реалізації ефективного управління економікою електронного бізнесу;
• вміння використовувати збалансовані системи показників, методи і засоби, а також застосовувати інструменти управління різними сферами економіки електронного бізнесу; впроваджувати нові ефективні технології управління економічними процесами в електронному бізнесі, зокрема з метою підвищення конкурентоспроможності підприємства;
• уявлення про особливості розв’язування практичних економічних завдань під час професійної діяльності у сфері електронного бізнесу, що передбачає застосування відповідних методів, інструментів і моделей.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
кореквізити: Інформаційні системи і технології в управлінні організацією
Короткий зміст навчальної програми:
Базові засади економічної підготовки фахівців для ведення бізнесу в Інтернет-середовищі. Особливості організування і забезпечення ефективного функціонування бізнесу в Інтернет-середовищі. Побудова ефективних структур електронного бізнесу. Формування мережевого середовища для реалізації Е-бізнесу.
Рекомендована література:
1. Schneider, Gary P. E-Business. International Edition, Thomson South-Western, 2012, 680 p.
2. Saunders, Rebecca. Big Shots, Business the Dell Way: 10 Secrets of the World's Best Computer Business, Capstone Publishing, 15th ed., 2000, 224 p.
3. Shy, Oz. The Economics of Network Industries, University of Haifa, Israel, 2013, 226 p.
4. Warner, Malcolm. Witzel, Morgen. Managing In Virtual Organizations , 2003, Cengage Learning Emea Ed., 176 p.
5. Гаврилов Л.П. Основы электронной коммерции и бизнеса / Л.П. Гаврилов. – М.: Солон-Пресс, 2009. – 592 с.
6. Сергеев А.П. Как создать свой интернет-бизнес. Краткое руководство / А.П. Сергеев. – С-Пб: «Вильямс», 2008. – 256 с.
7. Бугорский В.Н. Сетевая экономика / В.Н. Бугорский. – М.: Финансы и статистика, 2007. – 256 с.
Методи і критерії оцінювання:
• письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування, контрольна робота (40%)
• підсумковий контроль (60%, контрольний захід, екзамен): письмово-усна форма (60%)