Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Формування ланцюгів поставок в електронному бізнесі (курсова робота)
Спеціальність: Менеджмент організацій і адміністрування (за видами економічної діяльності)
Код дисципліни: 7.073.01.E.51
Кількість кредитів: 2
Кафедра: Менеджмент організацій
Лектор: к.е.н., доц. Новаківський І.І.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
• здатність продемонструвати поглиблені знання фундаментальних засад та сучасних тенденцій розвитку стратегічного, проектного, фінансового менеджменту;
• здатність продемонструвати базові знання методології та інструментарію наукових досліджень;
• здатність використовувати професійно-профільовані знання й практичні навички з менеджменту, маркетингу, фінансів, логістики, економіки для ефективного управління суб’єктами господарювання в умовах ринкової економіки;
• здатність розкривати соціально-економічну сутність явищ та процесів господарської діяльності організацій, оцінювати вплив на економічні процеси зовнішніх факторів, тенденції розвитку світової економіки, мати цілісне уявлення про систему розвитку організації, аналізувати і використовувати історичний досвід у вирішенні актуальних проблем вітчизняної економіки;
• інтегрувати та застосовувати одержані теоретичні знання на практиці для розв’язання управлінських завдань у сфері менеджменту організацій різних видів економічної діяльності ;
• розробляти стратегічні, тактичні та оперативні плани поточної діяльності, плани забезпечення ресурсами усіх видів, бізнес-плани та контролювати їх виконання;
• застосувати методи менеджменту для формування ділових відносин суб’єктів бізнесу з державними, приватними та громадськими інститутами, що його обслуговують; оптимального використання ресурсів суб’єктів господарювання і організацій, що забезпечують організаційно-технічне, інформаційно-аналітичне, фінансово-кредитне обслуговування бізнесу ;
• ухвалювати обґрунтовані стратегічні маркетингові рішення, поєднувати різноманітні економіко-математичні методи та моделі планування, організування та оцінювання результативності господарської діяльності підприємств і організацій;
• працювати в середовищі електронної комерції та формувати ланцюги поставок електронної комерції;
• здатність застосовувати сучасні інформаційно-комунікаційні технології для ефективного спілкування на професійному та суспільному рівнях.
• здатність адаптуватись до нових непередбачуваних ситуацій та приймати оперативні конструктивні рішення;
• здатність продукувати креативні ідеї, розробляти та управляти інноваційними проектами, самостійно та колективно виконувати професійні завдання.
• здатність продемонструвати базові знання методології та інструментарію наукових досліджень;
• здатність використовувати професійно-профільовані знання й практичні навички з менеджменту, маркетингу, фінансів, логістики, економіки для ефективного управління суб’єктами господарювання в умовах ринкової економіки;
• здатність розкривати соціально-економічну сутність явищ та процесів господарської діяльності організацій, оцінювати вплив на економічні процеси зовнішніх факторів, тенденції розвитку світової економіки, мати цілісне уявлення про систему розвитку організації, аналізувати і використовувати історичний досвід у вирішенні актуальних проблем вітчизняної економіки;
• інтегрувати та застосовувати одержані теоретичні знання на практиці для розв’язання управлінських завдань у сфері менеджменту організацій різних видів економічної діяльності ;
• розробляти стратегічні, тактичні та оперативні плани поточної діяльності, плани забезпечення ресурсами усіх видів, бізнес-плани та контролювати їх виконання;
• застосувати методи менеджменту для формування ділових відносин суб’єктів бізнесу з державними, приватними та громадськими інститутами, що його обслуговують; оптимального використання ресурсів суб’єктів господарювання і організацій, що забезпечують організаційно-технічне, інформаційно-аналітичне, фінансово-кредитне обслуговування бізнесу ;
• ухвалювати обґрунтовані стратегічні маркетингові рішення, поєднувати різноманітні економіко-математичні методи та моделі планування, організування та оцінювання результативності господарської діяльності підприємств і організацій;
• працювати в середовищі електронної комерції та формувати ланцюги поставок електронної комерції;
• здатність застосовувати сучасні інформаційно-комунікаційні технології для ефективного спілкування на професійному та суспільному рівнях.
• здатність адаптуватись до нових непередбачуваних ситуацій та приймати оперативні конструктивні рішення;
• здатність продукувати креативні ідеї, розробляти та управляти інноваційними проектами, самостійно та колективно виконувати професійні завдання.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Пререквізити :
Інформаційні системи і технології в управлінні організацією
Розроблення системи електронного забезпечення діяльності організації
Інформаційні системи і технології в управлінні організацією
Розроблення системи електронного забезпечення діяльності організації
Короткий зміст навчальної програми:
Побудова електронної мережі (MicrosoftProject). Організація замовлення товару (послуги) в електронному бізнесі. Формування та розрахунок логістичного ланцюга вартості, як задачі збутової діяльності (MicrosoftExcel). Вибір доцільного виду оплати та доставки товару (послуги). Страхування товарів, як важливий елемент в електронному бізнесі. Вибір способів транспортування та складування товарів. Здійснення оплати за товари (послуги). Ефективне управління поверненням товарів. Моделювання логістичних процесів повернення товарів (зворотних матеріальних потоків у сфері електронного бізнесу). Застосування інструментарію мереж масового обслуговування. Оптимізування роботи електронного ланцюга за вибраними параметрами. Прогнозне оцінювання обсягів товару, який буде повернено з причин браку та з інших причин. Підбір оптимального часу обслуговування товарів на кожному етапі їх оброблення з метою зменшення простоїв в мережі та збільшення продуктивностіпраці персоналу.
Рекомендована література:
1. Крикавський Є.В. Економіка логістики: навч.посіб. / Є.В. Крикавський, О.А. Похильченко, Н.В. Чорнописька, О.С. Костюк, Н.Б. Савіна, С.М. Нікчич, Л.Я. Якимишин; за заг. ред. Є.В. Крикавського, О.А. Похильченко. – Львів: Видавництво «Львівської політехніки», 2014. – 640с.
2. Антоненко О.М. Формування систем електронної торгівлі і логістика»: теорія та практика організацій / О.М. Антоненко, І.П. Міщук, О.О. Хамула // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – 2012, №749. – С. 349-356
3. Скіцько В.І. Моделювання логістичних процесів повернення товарів у сфері е-комерції / В.І. Скіцько, Ю.В. Ігнатова // Проблеми економіки. – 2015. - №3. - с.352-358
4. Окландер М.А. Маркетингові дослідження збутової функції логістичних систем підприємств / М.А. Окландер, О.І. Яшкіна // Науковий журнал «Логістика: теорія та практика» Луцького Національного Університету. - №2(3). – Луцьк. - 2012. – с.43-50.
5. Якимишин Л. Особливості логістичного обслуговування клієнта при поверненнях товару / Л. Якимишин // Галицький Економічний Вісник. – 2013. - №4. – С.256 – 261 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/gev_2013_4_39.pdf
6. Дзюбіна К.О. Особливості управління зворотніми матеріалними потокамиу сфері електронної комерції / К. О. Дзюбіна, М.Г. Книш // Маркетинг та логістика в системі менеджменту: тези доповідей ІХ Міжнародної науково практичної конференції. Львів, 8-10 листопада, 2012 р. – Львів: вид-во «Львівської політехніки», 2012. - С.116 – 117
7. Мельникова Н.В. Моделі управління прямими та зворотними матеріальними потоками в логістичній системі промислового підприємства: автореф. дис. … канд. екон. наук: спец. 08.0011 «Математичні методи, моделі та інформаційні технології в економіці» / Н.В. Мельникова; ХНЕУ ім. С.Кузнеця. – Х., 2014. – 20 с.
8. Dwyer T. The Three Pillars of Effective Returns Management / T. Dwyer // Inbound Logistics - April, 2012 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.inboundlogistics.com/cms/article/the-three-pillars-of-effective-returns-management/
9. Gunasekaran A. Responsive supply chain: a competitive strategy in a networked economy / A.Gunasekaran,K. Lai, T. Cheng // Omega. - 2008. - №36(4). – рр. 549-564
10. Програмні засоби - Використання сучасних прикладних програм: пакету Microsoft Office, Microsoft Project, MicrosoftExcel, MathCAD, STATISTICA
2. Антоненко О.М. Формування систем електронної торгівлі і логістика»: теорія та практика організацій / О.М. Антоненко, І.П. Міщук, О.О. Хамула // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – 2012, №749. – С. 349-356
3. Скіцько В.І. Моделювання логістичних процесів повернення товарів у сфері е-комерції / В.І. Скіцько, Ю.В. Ігнатова // Проблеми економіки. – 2015. - №3. - с.352-358
4. Окландер М.А. Маркетингові дослідження збутової функції логістичних систем підприємств / М.А. Окландер, О.І. Яшкіна // Науковий журнал «Логістика: теорія та практика» Луцького Національного Університету. - №2(3). – Луцьк. - 2012. – с.43-50.
5. Якимишин Л. Особливості логістичного обслуговування клієнта при поверненнях товару / Л. Якимишин // Галицький Економічний Вісник. – 2013. - №4. – С.256 – 261 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/gev_2013_4_39.pdf
6. Дзюбіна К.О. Особливості управління зворотніми матеріалними потокамиу сфері електронної комерції / К. О. Дзюбіна, М.Г. Книш // Маркетинг та логістика в системі менеджменту: тези доповідей ІХ Міжнародної науково практичної конференції. Львів, 8-10 листопада, 2012 р. – Львів: вид-во «Львівської політехніки», 2012. - С.116 – 117
7. Мельникова Н.В. Моделі управління прямими та зворотними матеріальними потоками в логістичній системі промислового підприємства: автореф. дис. … канд. екон. наук: спец. 08.0011 «Математичні методи, моделі та інформаційні технології в економіці» / Н.В. Мельникова; ХНЕУ ім. С.Кузнеця. – Х., 2014. – 20 с.
8. Dwyer T. The Three Pillars of Effective Returns Management / T. Dwyer // Inbound Logistics - April, 2012 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.inboundlogistics.com/cms/article/the-three-pillars-of-effective-returns-management/
9. Gunasekaran A. Responsive supply chain: a competitive strategy in a networked economy / A.Gunasekaran,K. Lai, T. Cheng // Omega. - 2008. - №36(4). – рр. 549-564
10. Програмні засоби - Використання сучасних прикладних програм: пакету Microsoft Office, Microsoft Project, MicrosoftExcel, MathCAD, STATISTICA
Методи і критерії оцінювання:
• звіт за результатами виконання курсової роботи, підсумковий контроль (рівень виконання завдання – 70%, оформлення- 10%, захист -20%)