Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Розроблення маркетингової стратегії інноваційного розвитку підприємства (курсова робота)
Спеціальність: Менеджмент інноваційної діяльності
Код дисципліни: 7.073.02.E.37
Кількість кредитів: 2
Кафедра: Менеджмент організацій
Лектор: д.е.н., проф. Карий Олег Ігорович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
• розуміння інструментів та стратегій, що мають відношення до діагностування та аналізу стану розвитку виробничо-господарської та фінансово-економічної діяльності підприємств та організацій на рівні, що дозволить працевлаштування за фахом, здатність ефективно використовувати на практиці теоретичні знання;
• здатність застосовувати сучасні інформаційно-комунікаційні технології для ефективного спілкування на професійному та суспільному рівнях;
• здатність відповідально ставитись до виконуваної роботи, самостійно приймати рішення, досягати поставленої мети з дотриманням вимог професійної етики;
• нести соціальну відповідальність за прийняті рішення, дотримуватись морально-культурних цінностей.
• здатність застосовувати сучасні інформаційно-комунікаційні технології для ефективного спілкування на професійному та суспільному рівнях;
• здатність відповідально ставитись до виконуваної роботи, самостійно приймати рішення, досягати поставленої мети з дотриманням вимог професійної етики;
• нести соціальну відповідальність за прийняті рішення, дотримуватись морально-культурних цінностей.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізити:
• Проектний менеджмент;
• Управління інноваційним розвитком організацій;
кореквізити:
• Маркетинг інновацій.
• Проектний менеджмент;
• Управління інноваційним розвитком організацій;
кореквізити:
• Маркетинг інновацій.
Короткий зміст навчальної програми:
Стратегічні зони господарювання. Стратегічні господарські підрозділи (СГП). Бачення, місія та цілі інноваційного розвитку підприємства та його СГП. Можливості і загрози, сильні і слабкі сторони підприємства. Портфельний аналіз. Стратегічні альтернативи. Вибір та обґрунтування стратегії інноваційного розвитку підприємства.
Рекомендована література:
1. Чухрай Н.І. Управління інноваціями: навчальний посібник / Н.І. Чухрай, Л.С. Лісовська – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2015. – 280 с.
2. Маркетинг. Менеджмент. Інновації: Монографія / за ред.. д.е.н., проф. С.М. Ілляшенка. – Суми: ТОВ «Папірус», 2010. – 624 с.
3. Чухрай Н. Товарна інноваційна політика: Підручник. – К.: Кондор, 2006. – 356 с.
4. Подольчак Н.Ю. Стратегічний менеджмент: навч. посібник / Н.Ю. Подольчак. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2012. – 400 с.
2. Маркетинг. Менеджмент. Інновації: Монографія / за ред.. д.е.н., проф. С.М. Ілляшенка. – Суми: ТОВ «Папірус», 2010. – 624 с.
3. Чухрай Н. Товарна інноваційна політика: Підручник. – К.: Кондор, 2006. – 356 с.
4. Подольчак Н.Ю. Стратегічний менеджмент: навч. посібник / Н.Ю. Подольчак. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2012. – 400 с.
Методи і критерії оцінювання:
• звіт за результатами виконання курсової роботи, підсумковий контроль (рівень виконання завдання – 70%, оформлення- 10%, захист -20%)