Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Формування нового турпродукту за допомогою сучасних інформаційних технологій (курсова робота)

Спеціальність: Менеджмент інноваційної діяльності
Код дисципліни: 7.073.02.E.47
Кількість кредитів: 2
Кафедра: Менеджмент організацій
Лектор: д.е.н., доц. Новаківський І.І.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
У результаті вивчення дисципліни студент повинен:
• знати: формальні (аналітичні) та інтуїтивні(експертні) методи застосування сучасних інформаційних сервісів для формування нового турпродукту за допомогою сучасних інформаційних технологій;
• вміти: обґрунтовувати наукові, технічні і організаційні рішення щодо виявлення поточних і потенційних проблем у формуванні нового туристичного продукту; застосовувати нові інформаційні технології;
• розуміти: особливості застосування інформаційних сервісів в умовах динамічного формування мережевої економіки, застосування мережних інформаційно-комунікаційних технологій для мінімізації невизначеності та формування механізмів оперативного прийняття управлінських рішень;
• використовувати: аналітичні інструменти, програмне та інформаційне забезпечення у процесі формування нових туристичних продуктів; використовувати автоматизовані програмні засоби для дослідження внутрішніх і зовнішніх можливостей розвитку туристичного бізнесу, а також економічного прогнозування туристичних послуг;
• аналізувати: альтернативні проектні рішення розгортання інформаційних сервісів в галузі проектування з огляду на їх полікритеріальність; стратегії формування туристичних продуктів на підставі прогнозування попиту споживачів, виявлення тенденцій розвитку ринку;
• синтезувати: узгоджені проектні рішення розгортання інформаційних сервісів з врахуванням особливостей життєвого циклу інформаційно-комунікаційних технологій;
• оцінювати: ефективність та результативність використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій для формування нових туристичних продуктів.

Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Попередні умови (прореквізити)

Додаткові вимоги (кореквізити)
Короткий зміст навчальної програми:
Концепція, напрямки і стратегії розвитку інформаційних сервісів для розвитку туристичного сервісу. Основні функції інструментарію інформаційних сервісів для формування нових туристичних продуктів. Мережні підходи для розроблення системи управління туристичним бізнесом. Структура та наповнення туристичного ринку через спектр динаміки змін, що привнесені науково-технічним прогресом. Нормативно-законодавча база формування і використання інформаційних сервісів в галузі туристичного бізнесу.
Рекомендована література:
1. Новаківський І.І., Грибик І.І., Федак Т.В. Інформаційні системи в менеджменті: системний підхід. Навчальний посібник – Львів: Вид-во «Національний університет «Львівська політехніка»», 2010. – 202 с.
2. Інформаційні системи і технології в туризмі : навчальний посібник для студентів напряму підготовки 6.140103 "Туризм" / В. П. Гаврилов. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2016. – 168 с.
3. Зелинский С.Э. Автоматизация управления предприятием / С.Э. Зелинский - К.:Кондор, 2006. - 518с.
4. Інформаційні системи в менеджменті: Навч.посібник/ Батюк А. Є., Двуліт З. П., Обельовська К. М. та ін. - Львів: НУ "Львівська політехніка","Інтелект-Захід", 2004. - 520с.
5. Інформаційні системи і технології: Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / С. Г. Карпенко, В. В. Попов, Ю. А. Тарнавський, Г. А. Шпортюк. – К.: МАУП, 2004. – 192 с.
6. Кравченко Володимир Георгійович. Проектування автоматизованих інформаційних систем : навч. посібник / Державний вищий навч. заклад "Київський національний економічний ун-т ім. Вадима Гетьмана". - К. : КНЕУ, 2008. - 360c.
7. Мельник Л.Г. Экономика информации и информационные системы предприятия. Учеб.пособие для студентов вузов. / Л.Г. Мельник – Сумы : Университетская книга, 2004. – 400с
8. Новак В.О. Інформаційне забезпечення менеджменту. Навч. посібник. / В.О.Новак, Л.Г. Макаренко, М.Г. Луцький – К.:Кондор, 2006. - 462с.
9. Плескач В.Л. Інформаційні технології та системи. Підручник для студ. екон. спец. / В.Л. Плескач, Ю.В. Рогушина, Н.П. Кустова – К.: ”КНИГА”, 2004. - 520с.
10. Щедріна Олена Іванівна. Нові інформаційні технології: Навч. посібник / КНЕУ. - К. : КНЕУ, 2005. - 445с.
11. Кифяк В.Ф. Організація туристичної діяльності в Україні / В.Ф.Кифяк. - Чернівці: Зелена Буковина, 2003. -312 с
12. Офіційний сайт Всесвітньої туристичної організації (UNWTO World Tourism Organization) [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://www.world-tourism.org.
13. Офіційний сайт Всесвітньої туристичної організації (UNWTO World Tourism Organization) [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://www.world-tourism.org.
14. Український туристичний портал, - Режим доступу: http://www.turkraina.info.news.
Методи і критерії оцінювання:
• перевірка курсової роботи (70%);
• підсумковий контроль (письмово-усна форма 30%)