Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Інформатика та програмування геозадач
Спеціальність: Геодезія та землеустрій
Код дисципліни: 6.193.00.O.13
Кількість кредитів: 6
Кафедра: Картографія та геопросторове моделювання
Лектор: доцент, к.ф.-м. н. Юрків Мар’яна Ігорівна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• Здатність використовувати сучасне програмне забезпечення для опрацювання інформації та вирішення геодезичних задач.
• Застосування знань табличного редактора Excel для розв’язування задач спеціальності.
• Знання та розуміння об’єктів, інтерфейсу та основ роботи у середовищі Scilab.
• Вміння складати алгоритми та програми в математичному пакеті Scilab, дотримуючись вимог структурного програмування.
• Здатність продемонструвати базові вміння у програмуванні геозадач.
• Застосування знань для роботи з графікою у середовищі Scilab для вирішення задач спеціальності
• Застосування знань табличного редактора Excel для розв’язування задач спеціальності.
• Знання та розуміння об’єктів, інтерфейсу та основ роботи у середовищі Scilab.
• Вміння складати алгоритми та програми в математичному пакеті Scilab, дотримуючись вимог структурного програмування.
• Здатність продемонструвати базові вміння у програмуванні геозадач.
• Застосування знань для роботи з графікою у середовищі Scilab для вирішення задач спеціальності
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Вища математика, частина 1
Короткий зміст навчальної програми:
В курсі «Інформатика та програмування геозадач» студенти отримують теоретичні основи та набувають навичок роботи у табличному редакторі Excel та математичному пакеті Scilab, вивчають користувацький інтерфейс, основні об’єкти(змінні, масиви, функції) та оператори даного середовища, набувають вмінь у структурному програмуванні, вивчають графіку та можливості інженерних і математичних обчислень в Scilab.
Рекомендована література:
1. Baudin M. Introduction to Scilab. The Scilab Consortium, 2010. – 50 c.
2. Завадська І.О., Забарна А.П. Microsoft Excel у профільному навчанні (2011) – Київ, Видавнича група BHV, 2011. – 272с.
3. Усов А.В., Шпинковський О.А., Шпинковська М.І. Чисельні методи та їх реалізація у середовищі Scilab. Київ, Освіта України, 2013.
2. Завадська І.О., Забарна А.П. Microsoft Excel у профільному навчанні (2011) – Київ, Видавнича група BHV, 2011. – 272с.
3. Усов А.В., Шпинковський О.А., Шпинковська М.І. Чисельні методи та їх реалізація у середовищі Scilab. Київ, Освіта України, 2013.
Методи і критерії оцінювання:
• Робота на лабораторних заняттях (виконання лабораторних робіт), усне опитування (захист звітів з лабораторних робіт) (30%).
• Виконання розрахунково-графічної роботи(10%).
• Підсумковий контроль (екзамен 60%, письмова та усна форма)
• Виконання розрахунково-графічної роботи(10%).
• Підсумковий контроль (екзамен 60%, письмова та усна форма)