Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Зв'язки з громадськістю (PR)
Спеціальність: Соціологія
Код дисципліни: 6.054.01.E.60
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Соціологія та соціальна робота
Лектор: проф. Климанська Лариса Дмитрівна
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
ЗН1. Наукових принципів та методології досліджень в сфері суспільних відносин, суспільних комунікацій, суспільно-політичних та соціокультурних процесів на регіональному, національному та міжнародному рівнях;
ЗН3. Основних теоретичних засад та прикладних завдань соціокультурної експертизи різноманітних програм та проектів у галузі держуправління та місцевого самоврядування;
ЗН4. Теоретико-методологічних засад соціоінженерної діяльності, зокрема соціального прогнозування, соціального планування та проектування;
УМ5. Поєднувати теорію і практику, а також приймати рішення та виробляти стратегію діяльності для вирішення фахових завдань з урахуванням загальнолюдських цінностей, суспільних та державних інтересів;
УМ6. Застосувати на практиці соціологічні теорії соціальної комунікації, управління, конфлікту, соціальної диференціації, економіки, політики, культури тощо;
УМ7. Розробляти та здійснювати соціологічний
супровід проектів у галузі державного управління та місцевого самоврядування, в тому числі за допомогою PR-технологій;
УМ8. Здійснювати соціологічну експертизу соціальних, політичних, ідеологічних та ін. проектів з метою їхньої адаптації в управлінській діяльності;
УМ9. Реалізовувати практики соціальних технологій у різних сферах суспільного життя;
УМ10. Використовувати соціологічні дані в практиці державного управління та самоуправління;
УМ11. Застосувати знання для фахового консультування споживачів соціологічної інформації, зокрема надання об’єктивної фахової інформації центральним та місцевим органам державної влади, місцевого самоуправління та бізнесовим структурам з питань, пов’язаних зі сферою суспільних відносин, соціальної політики та суспільних комунікацій;
УМ12. Готувати аналітичні довідки для зацікавлених структур, письмові та усні презентації наукового та прикладного змісту.
АіВ1. Здатність до самостійної автономної професійної роботи та виконання фахових завдань у складі мультидисциплінарних команд фахівців;
АіВ2. Здатність до використання різноманітних методів, зокрема інформаційних технологій, для ефективного спілкування на професійному та соціальному рівнях;
ЗН3. Основних теоретичних засад та прикладних завдань соціокультурної експертизи різноманітних програм та проектів у галузі держуправління та місцевого самоврядування;
ЗН4. Теоретико-методологічних засад соціоінженерної діяльності, зокрема соціального прогнозування, соціального планування та проектування;
УМ5. Поєднувати теорію і практику, а також приймати рішення та виробляти стратегію діяльності для вирішення фахових завдань з урахуванням загальнолюдських цінностей, суспільних та державних інтересів;
УМ6. Застосувати на практиці соціологічні теорії соціальної комунікації, управління, конфлікту, соціальної диференціації, економіки, політики, культури тощо;
УМ7. Розробляти та здійснювати соціологічний
супровід проектів у галузі державного управління та місцевого самоврядування, в тому числі за допомогою PR-технологій;
УМ8. Здійснювати соціологічну експертизу соціальних, політичних, ідеологічних та ін. проектів з метою їхньої адаптації в управлінській діяльності;
УМ9. Реалізовувати практики соціальних технологій у різних сферах суспільного життя;
УМ10. Використовувати соціологічні дані в практиці державного управління та самоуправління;
УМ11. Застосувати знання для фахового консультування споживачів соціологічної інформації, зокрема надання об’єктивної фахової інформації центральним та місцевим органам державної влади, місцевого самоуправління та бізнесовим структурам з питань, пов’язаних зі сферою суспільних відносин, соціальної політики та суспільних комунікацій;
УМ12. Готувати аналітичні довідки для зацікавлених структур, письмові та усні презентації наукового та прикладного змісту.
АіВ1. Здатність до самостійної автономної професійної роботи та виконання фахових завдань у складі мультидисциплінарних команд фахівців;
АіВ2. Здатність до використання різноманітних методів, зокрема інформаційних технологій, для ефективного спілкування на професійному та соціальному рівнях;
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Соціологія реклами
• Візуальна соціологія
• Візуальна соціологія
Короткий зміст навчальної програми:
Зв’язки з громадськістю ( PR) як галузь наукового знання і сфера професійної діяльності. Формула PR. Витоки та історія розвитку PR. Громадськість в системі PR як об’єкт та суб’єкт комунікації. Громадська думка: дослідження та формування. Комунікація як процес передачі інформації. Види комунікативного впливу в системі PR — діяльності. Комунікативні проблеми та PR — діяльність в організації.
Рекомендована література:
• Климанська Л.Д. Зв’язки з громадськістю: технології прагматичної комунікації:навчальний посібник/ Л.Д.Климанська. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2014. – 164 с.
• Королько В. Основи паблік рілейшнз. — К.,2007.
• Почепцов Г. Г. Паблік рілейшнз. — К., 2000;
• Королько В. Основи паблік рілейшнз. — К.,2007.
• Почепцов Г. Г. Паблік рілейшнз. — К., 2000;
Методи і критерії оцінювання:
• усне опитування, участь в дискусіях, презентація проекту дослідження (40%)
• підсумковий контроль (контрольний захід, екзамен): письмово-усна форма (60%)
• підсумковий контроль (контрольний захід, екзамен): письмово-усна форма (60%)