Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Логіка наукового дослідження (науковий семінар), частина 2

Спеціальність: Соціологія
Код дисципліни: 6.054.00.O.48
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Соціологія та соціальна робота
Лектор: доктор соціологічних наук, професор Черниш Н.Й., кандидат соціологічних наук, доцент Савка Віктор Євгенович
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
- знати теоретико-методологічні основи наукової роботи в соціогуманітарних науках;
- вміти застосовувати найважливіші схеми збору і аналізу соціологічної інформації, спланувати та провести самостійне навчально-наукове соціологічне дослідження, включаючи формування його емпіричної бази, за обраною тематикою на рівні бакалаврської кваліфікаційної роботи
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізити:
- Логіка наукового дослідження (науковий семінар), частина 1,
- Методи збору соціологічної інформації,
- Методологія та програмування соціологічних досліджень
кореквізити:
- Соціологія соціології,
- Аналіз категоріальних даних,
- Аналітична складова соціологічного дослідження,
- Методологія дискурсивного аналізу,
- Соціологічний аналіз документів.
Короткий зміст навчальної програми:
Навчально-наукові та наукові дослідження: їх види та особливості. Методологічна та емпірична частини дослідження: проблеми співвідношення та взаємної відповідності. Основні соціологічні парадигми: їх евристичні можливості, проблеми поєднання. Логіка викладу матеріалу в навчально-науковому дослідженні (на прикладі дипломної роботи). Графічне оформлення дипломної роботи. Соціотехнологічні виміри наукового дослідження.
Рекомендована література:
1. Баскаков А.Я., Туленков Н.В. Методология научного исследования.-К., 2004.
2. Еко У. Как написать дипломную работу. Гуманитарные науки.-М., 2003.
3. Лудченко А.А., Лудченко Я.А., Примак Т.А. Основы научных исследований. - К.. 2000.
4. Паніна Н.В. Технологія соціологічного дослідження. – К., 1995.
5. Цехмістрова Г.С. Основи наукових досліджень.-К., 2004.
Методи і критерії оцінювання:
- поточний контроль: усне опитування, контрольні роботи (50%)
- підсумковий контроль: залік у формі тестування (50%)