Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Комунікаційний менеджмент установи
Спеціальність: Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Код дисципліни: 7.029.01.O.2
Кількість кредитів: 6
Кафедра: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Лектор: к.філол.н., доцент Комова Марія Василівна
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
знати:
Здійснювати маркетингові дослідження ринку інформаційних продуктів та послуг.
Використовувати прикладні соціокомунікаційні технології для організації ефективного спілкування на професійному, науковому та соціальному рівнях на засадах толерантності, діалогу і співробітництва.
вміти:
Створювати та реалізовувати затребувані споживачами інформаційні продукти та послуги.
Використовувати знання та навички щодо проведення збору даних, моделювання документно-інформаційних систем і їх ресурсів при аналізі конкурентоспроможності установи.
Уміння спілкуватись, включаючи усну, письмову та електронну комунікацію українською мовою та однією з іноземних мов (англійською).
Здатність використання різноманітних методів, зокрема інформаційних технологій, для ефективно спілкування на професійному та соціальному рівнях.
Здатність адаптуватися до нових ситуацій та приймати рішення.
Здатність усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань.
Здатність відповідально ставитися до виконуваної роботи та досягати поставленої мети з дотриманням вимог професійної етики.
Здійснювати маркетингові дослідження ринку інформаційних продуктів та послуг.
Використовувати прикладні соціокомунікаційні технології для організації ефективного спілкування на професійному, науковому та соціальному рівнях на засадах толерантності, діалогу і співробітництва.
вміти:
Створювати та реалізовувати затребувані споживачами інформаційні продукти та послуги.
Використовувати знання та навички щодо проведення збору даних, моделювання документно-інформаційних систем і їх ресурсів при аналізі конкурентоспроможності установи.
Уміння спілкуватись, включаючи усну, письмову та електронну комунікацію українською мовою та однією з іноземних мов (англійською).
Здатність використання різноманітних методів, зокрема інформаційних технологій, для ефективно спілкування на професійному та соціальному рівнях.
Здатність адаптуватися до нових ситуацій та приймати рішення.
Здатність усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань.
Здатність відповідально ставитися до виконуваної роботи та досягати поставленої мети з дотриманням вимог професійної етики.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Мовні технології документаційного забезпечення
Технології інформаційного менеджменту
Комунікаційний менеджмент установи (КР)
Бібліотеки та архіви ВНЗ
Інформаційна діяльність в органах державної влади та управління
Технології інформаційного менеджменту
Комунікаційний менеджмент установи (КР)
Бібліотеки та архіви ВНЗ
Інформаційна діяльність в органах державної влади та управління
Короткий зміст навчальної програми:
Метою вивчення дисципліни «Комунікаційний менеджмент установи» є формування у студентів необхідних теоретичних і практичних знань про методику застосування аналітичного інструментарію стратегічного управління (SWOT-аналіз), технологій зв’язків з громадськістю (PR), управління людськими ресурсами (HR), управління репутацією компанії (SERM).
Рекомендована література:
1. Комова М.В., Пелещишин А.М. Соціально-комунікаційні технології : курс лекцій / Львів : Вид-во НУ «Львівська політехніка», 2018. 126 с.
2. Зражевська Н. І. Комунікаційні технології. Черкаси : Брама-Україна, 2010. 224 с.
3. SWOT-аналіз – основа формування маркетингових стратегій : навч. посіб./ за ред. Л.В.Балабанової. 2-ге вид., випр. і доп. Київ: Знання, 2005.301 с.
4. Що таке HR-стратегія та як її використовувати щоб бути хорошим ейчаром? URL: https://lgs.lviv.ua/shho-take-hr-strategiya-ta-yak-yiyi-vykorystovuvaty-shhob-buty-horoshym-ejcharom/
5. Эффективный рекрутер – не рекрутер вовсе, а Success Manager? URL: https://prohr.rabota.ua/effektivnyiy-rekruter-success-manager/
2. Зражевська Н. І. Комунікаційні технології. Черкаси : Брама-Україна, 2010. 224 с.
3. SWOT-аналіз – основа формування маркетингових стратегій : навч. посіб./ за ред. Л.В.Балабанової. 2-ге вид., випр. і доп. Київ: Знання, 2005.301 с.
4. Що таке HR-стратегія та як її використовувати щоб бути хорошим ейчаром? URL: https://lgs.lviv.ua/shho-take-hr-strategiya-ta-yak-yiyi-vykorystovuvaty-shhob-buty-horoshym-ejcharom/
5. Эффективный рекрутер – не рекрутер вовсе, а Success Manager? URL: https://prohr.rabota.ua/effektivnyiy-rekruter-success-manager/
Методи і критерії оцінювання:
- поточний контроль (40%): усне опитування, відповіді на семінарах, написання рефератів;
- підсумковий контроль (60%): залік (трирівневе тестування).
- підсумковий контроль (60%): залік (трирівневе тестування).
Комунікаційний менеджмент установи (курсова робота)
Спеціальність: Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Код дисципліни: 7.029.01.O.6
Кількість кредитів: 2
Кафедра: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Лектор: к.філол.н., доцент Комова Марія Василівна
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
знати:
Здійснювати маркетингові дослідження ринку інформаційних продуктів та послуг.
Використовувати прикладні соціокомунікаційні технології для організації ефективного спілкування на професійному, науковому та соціальному рівнях на засадах толерантності, діалогу і співробітництва.
вміти:
Створювати та реалізовувати затребувані споживачами інформаційні продукти та послуги.
Використовувати знання та навички щодо проведення збору даних, моделювання документно-інформаційних систем і їх ресурсів при аналізі конкурентоспроможності установи.
Уміння спілкуватись, включаючи усну, письмову та електронну комунікацію українською мовою та однією з іноземних мов (англійською, німецькою, італійською, французькою, іспанською).
Здатність використання різноманітних методів, зокрема інформаційних технологій, для ефективно спілкування на професійному та соціальному рівнях.
Здатність адаптуватися до нових ситуацій та приймати рішення.
Здатність усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань.
Здатність відповідально ставитися до виконуваної роботи та досягати поставленої мети з дотриманням вимог професійної етики.
Здійснювати маркетингові дослідження ринку інформаційних продуктів та послуг.
Використовувати прикладні соціокомунікаційні технології для організації ефективного спілкування на професійному, науковому та соціальному рівнях на засадах толерантності, діалогу і співробітництва.
вміти:
Створювати та реалізовувати затребувані споживачами інформаційні продукти та послуги.
Використовувати знання та навички щодо проведення збору даних, моделювання документно-інформаційних систем і їх ресурсів при аналізі конкурентоспроможності установи.
Уміння спілкуватись, включаючи усну, письмову та електронну комунікацію українською мовою та однією з іноземних мов (англійською, німецькою, італійською, французькою, іспанською).
Здатність використання різноманітних методів, зокрема інформаційних технологій, для ефективно спілкування на професійному та соціальному рівнях.
Здатність адаптуватися до нових ситуацій та приймати рішення.
Здатність усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань.
Здатність відповідально ставитися до виконуваної роботи та досягати поставленої мети з дотриманням вимог професійної етики.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи
Комунікаційний менеджмент установи
Комунікаційний менеджмент установи
Короткий зміст навчальної програми:
Метою вивчення дисципліни «Комунікаційний менеджмент установи» є формування у студентів необхідних теоретичних і практичних знань про методику застосування аналітичного інструментарію стратегічного управління (SWOT-аналіз), технологій зв’язків з громадськістю (PR), управління людськими ресурсами (HR), управління репутацією компанії (SERM).
Рекомендована література:
1. Комова М.В., Пелещишин А.М. Соціально-комунікаційні технології : курс лекцій / Львів : Вид-во НУ «Львівська політехніка», 2018. 126 с.
2. Зражевська Н. І. Комунікаційні технології. Черкаси : Брама-Україна, 2010. 224 с.
3. SWOT-аналіз – основа формування маркетингових стратегій : навч. посіб./ за ред. Л.В.Балабанової. 2-ге вид., випр. і доп. Київ: Знання, 2005.301 с.
4. Що таке HR-стратегія та як її використовувати щоб бути хорошим ейчаром? URL: https://lgs.lviv.ua/shho-take-hr-strategiya-ta-yak-yiyi-vykorystovuvaty-shhob-buty-horoshym-ejcharom/
5. Эффективный рекрутер – не рекрутер вовсе, а Success Manager? URL: https://prohr.rabota.ua/effektivnyiy-rekruter-success-manager/
2. Зражевська Н. І. Комунікаційні технології. Черкаси : Брама-Україна, 2010. 224 с.
3. SWOT-аналіз – основа формування маркетингових стратегій : навч. посіб./ за ред. Л.В.Балабанової. 2-ге вид., випр. і доп. Київ: Знання, 2005.301 с.
4. Що таке HR-стратегія та як її використовувати щоб бути хорошим ейчаром? URL: https://lgs.lviv.ua/shho-take-hr-strategiya-ta-yak-yiyi-vykorystovuvaty-shhob-buty-horoshym-ejcharom/
5. Эффективный рекрутер – не рекрутер вовсе, а Success Manager? URL: https://prohr.rabota.ua/effektivnyiy-rekruter-success-manager/
Методи і критерії оцінювання:
Захист курсової роботи