Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Технології менеджменту даних та знань
Спеціальність: Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Код дисципліни: 7.029.01.O.4
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Лектор: к.т.н., доцент Сєров Юрій Олегович
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
знати:
Здійснювати організацію та управління інформаційно-аналітичною діяльністю на підприємствах та установах.
Здійснювати процедури аналітико-синтетичного опрацювання наукової та управлінської інформації.
уміти:
Створювати та реалізовувати затребувані споживачами інформаційні продукти та послуги.
Розробляти моделі предметної галузі, застосовувати принципи проектування автоматизованих БД, семантичного вебу, веб-сервісів та соціальних медіа в інформаційній діяльності.
Застосовувати прикладне програмне забезпечення для вирішення управлінських та/або наукових завдань на основі поєднання інтелектуальних здібностей людини з функціональними можливостями інформаційних систем.
Здійснювати організацію та управління інформаційно-аналітичною діяльністю на підприємствах та установах.
Здійснювати процедури аналітико-синтетичного опрацювання наукової та управлінської інформації.
уміти:
Створювати та реалізовувати затребувані споживачами інформаційні продукти та послуги.
Розробляти моделі предметної галузі, застосовувати принципи проектування автоматизованих БД, семантичного вебу, веб-сервісів та соціальних медіа в інформаційній діяльності.
Застосовувати прикладне програмне забезпечення для вирішення управлінських та/або наукових завдань на основі поєднання інтелектуальних здібностей людини з функціональними можливостями інформаційних систем.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Інформаційні технології організації бізнесу
Управління проектною діяльністю
Управління проектною діяльністю
Короткий зміст навчальної програми:
Вивчення основних методів та принципів технологій менеджменту знань та їх використання під час побудови сучасних інформаційних та документаційних систем.
Рекомендована література:
1. Приймак В. Управління знаннями: Підручник. Київ, 2019. 240 с.
2. Давидова І.О. Роль знання в процесі організації бібліотечної діяльності. Вісн. Харків. держ. акад. культури : зб. наук. праць Вип. 53. Х.: ХДАК, 2018 . С. 39-48.
3. Лобузіна К. В. Технології організації знаннєвих ресурсів у бібліотечноінформаційній діяльності : монографія. К., 2012. 252 с.
4. Островська Г. Й. Система менеджменту знань як інструмент ефективного використання інтелектуального потенціалу підприємства. Економічний форум, 2019, 1: 104-110.
5. Milton N., Lambe P. The knowledge manager's handbook: a step-by-step guide to embedding effective knowledge management in your organization. Kogan Page Publishers, 2019, 320 p.
6. Campanella F., Derhy A., Gangi F. Knowledge management and value creation in the post-crisis banking system. Journal of Knowledge Management, 2019.
7. North K., Maier R., Haas O. Knowledge Management in Digital Change: New Findings and Practical Cases (Progress In IS), Springer, 2018, 407 P.
8. Gloet M., Samson D. Knowledge management and systematic innovation capability. In: Disruptive Technology: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications. IGI Global, 2020. p. 1198-1218.
9. Shams, SM Riad, et al. (ed.). Cross-functional knowledge management: The international landscape. Routledge, 2019, 210 p.
10. Subramanian R. M. Digital Knowledge Management Practices In Academic Libraries With Special Reference To Modern Era. Studies in Indian Place Names, 2020, 40.3: 4199-4204.
11. Sakr S., Zomaya A. Encyclopedia of big data technologies. Springer Publishing Company, Incorporated, 2019, 1820 p.
12. Nedelko Z. et al. Strategies and tools for knowledge management in innovation and the future industry. In: The role of knowledge transfer in open innovation. IGI Global, 2019. p. 179-202.
13. Blum A., Hopcroft J., Kannan R. Foundations of data science. Cambridge University Press, 2020, 432 p.
14. Burkov A. The hundred-page machine learning book. Quebec City, Can.: Andriy Burkov, 2019, 160 p.
2. Давидова І.О. Роль знання в процесі організації бібліотечної діяльності. Вісн. Харків. держ. акад. культури : зб. наук. праць Вип. 53. Х.: ХДАК, 2018 . С. 39-48.
3. Лобузіна К. В. Технології організації знаннєвих ресурсів у бібліотечноінформаційній діяльності : монографія. К., 2012. 252 с.
4. Островська Г. Й. Система менеджменту знань як інструмент ефективного використання інтелектуального потенціалу підприємства. Економічний форум, 2019, 1: 104-110.
5. Milton N., Lambe P. The knowledge manager's handbook: a step-by-step guide to embedding effective knowledge management in your organization. Kogan Page Publishers, 2019, 320 p.
6. Campanella F., Derhy A., Gangi F. Knowledge management and value creation in the post-crisis banking system. Journal of Knowledge Management, 2019.
7. North K., Maier R., Haas O. Knowledge Management in Digital Change: New Findings and Practical Cases (Progress In IS), Springer, 2018, 407 P.
8. Gloet M., Samson D. Knowledge management and systematic innovation capability. In: Disruptive Technology: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications. IGI Global, 2020. p. 1198-1218.
9. Shams, SM Riad, et al. (ed.). Cross-functional knowledge management: The international landscape. Routledge, 2019, 210 p.
10. Subramanian R. M. Digital Knowledge Management Practices In Academic Libraries With Special Reference To Modern Era. Studies in Indian Place Names, 2020, 40.3: 4199-4204.
11. Sakr S., Zomaya A. Encyclopedia of big data technologies. Springer Publishing Company, Incorporated, 2019, 1820 p.
12. Nedelko Z. et al. Strategies and tools for knowledge management in innovation and the future industry. In: The role of knowledge transfer in open innovation. IGI Global, 2019. p. 179-202.
13. Blum A., Hopcroft J., Kannan R. Foundations of data science. Cambridge University Press, 2020, 432 p.
14. Burkov A. The hundred-page machine learning book. Quebec City, Can.: Andriy Burkov, 2019, 160 p.
Методи і критерії оцінювання:
• письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування (40%);
• підсумковий контроль (екзамен): письмово-усна форма (60%).
• підсумковий контроль (екзамен): письмово-усна форма (60%).