Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Історія української літератури, частина 1

Спеціальність: Журналістика
Код дисципліни: 6.061.00.O.8
Кількість кредитів: 6
Кафедра: Журналістика та засоби масової комунікації
Лектор: Макарчук Олена Геннадіївна
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Засвоєння особливостей давньоруського літературного процесу XІ–XVIIIст. ;
оволодіння студентами методологією вивчення давньоруського письменства;
набуття знань про давні літературні пам’ятки в контексті часу їх написання, про специфіку творів літератури Середньовіччя;
аналіз текстів літературних джерел ХІ-ХУІІІ століть; критична оцінка наукових праць, присвячених їм;
знати тематичні та естетичні категорії пам’яток доби Ренесансу, Реформації та Бароко;
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Теорія літератури;
Історія України та її культури;
Українська мова.
Короткий зміст навчальної програми:
Літературний процес як неперервна цілісність. Місце і роль давньої української літератури у сім’ї слов’янських та європейських літератур. Історія давньої української літератури системний розвиток жанрів, стилів, ідей, образних парадигм.
Рекомендована література:
1. Білоус П. Зародження української літератури:-П.Білоус.- Житомир, 2001
2. Білоус П. В.Історія української літератури ХІ—ХVІІІ ст. 2-ге видання, стереотипне ("Академія"), 2012, 376 ст.
3. Возняк М. Історія української літератури: В 2 кн. – К., 2012.
4. Грабович Г. Нариси до історії української літератури. – К., 1998
5. Грицай М., Микитась К., Шолом Ф. Давня українська література. – К., 1989.
6. Грушевський М. Історія української літератури. – Т 1-6. – К., 1993-1996.
7. Українська література в загальнослов’янському і світовому контексті: У 5-и томах. – Т. 1. – К., 1987.
8. Українська література XI-XVIIIст.: Хрестоматія з коментарями. – Чернівці :1997.
9. Українська літературна енциклопедія: У 5 т. – Т. 1-3. – К., 1988-1995.
10. Чижевський Д. Історія української літератури. – Тернопіль, 1994.
Методи і критерії оцінювання:
Практичне заняття, усне опитування, контрольна робота (45%)
Підсумковий контроль (контрольний захід, іспит): письмово-усна форма
(55 %)