Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Піар і ЗМІ
Спеціальність: Журналістика
Код дисципліни: 6.061.00.M.65
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Журналістика та засоби масової комунікації
Лектор: Мудра Ірина Миколаївна
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Стратегічно аналізувати та прогнозувати актуальні піар-заходи;
оцінювати кількісні, часові та просторові характеристики проблем, які загрожують іміджу мас-медіа;
шукати цікаві факти і документи для написання піар-матеріалів;
організовувати роботу ПР-служби
визначити вимоги законодавчих актів у межах особистої та колективної відповідальності журналістського колективу;
фільтрувати психологічну інформацію, що може створювати загрозу для іміджу ЗМІ.
оцінювати кількісні, часові та просторові характеристики проблем, які загрожують іміджу мас-медіа;
шукати цікаві факти і документи для написання піар-матеріалів;
організовувати роботу ПР-служби
визначити вимоги законодавчих актів у межах особистої та колективної відповідальності журналістського колективу;
фільтрувати психологічну інформацію, що може створювати загрозу для іміджу ЗМІ.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Теорія і методика журналістської творчості Ч 1,2,3,4;
організація роботи редакції і праці журналіста
організація роботи редакції і праці журналіста
Короткий зміст навчальної програми:
ПР: поняття, особливість. Поняття «пабілк рілейшинз». ПР як система прикладної діяльності. ПР-служба та організація. Імідж та репутація організації. Визначення стратегії ПР-кампанії, розробка програми та плану. Співпраця PR і ЗМІ. Організація роботи з мас-медіа. Оцінка ефективності ПР-кампанії.
Рекомендована література:
1. Алешина И.В. Паблик рилейшнз для менеджеров. Курс лекций. – Москва: «ИКФ «Экмос», 2002. – 480 с.
2. Ворошилов В.В. Журналистика: Учебник. – 3-е изд.. – М.: Михайлов, 2001. – 446 с.
3. Голуб А. Высокие технологи. // Компаньон. -2003. - №7. – с. 44-49
4. Джи Б. Имидж фирмы. – Спб., 2000. – 320 с.
5. Карпушин Д., Чикирова С. Пресс-релиз:правила составления.- СПб.: Питер, 2007.-224 с.
6. Кондратьев Э.В. Связи с общественностью:Практикум.-М.:Академический Проект; Трикста, 2006.- 192 с.
7. Коль Астрід. Експрес-курс: Робота з мас-медіа/ За загал. Ред. В.Ф.Іванова.- К.: Академія Української Преси, ЦВП, 2005.- 69 с.
8. Лебедева Т.А. Паблик рилейшнз. – М., 1999. – 476 с.
9. Льюис Р.Д. Деловые культуры в международном бизнесе. – М.: Дело, 1999. – 339 с.
10. “Мир семьи”. – 2003. - №5.
11. Новий тлумачний словник української мови. У 3 т. – К., 2001.
12. Паблик рилейшнз. Связи с общественностью в сфере бизнеса. / Под ред. проф. Уткина Э.А – М.: «Экмос», 2001. – 350 с.
13. Пізнюк Л.В. Публік Рилейшнз. Навчальний посібник. - К.:”Університет „Україна””,2005.-239 с.
14. Почепцов Г.Г. Имиджеология: теория и практика. - К.: «Адеф-Украина», 1998. – 390 с.
15. Почепцов Г.Г. Паблик рилейшнз для профессионалов. – К.: «Рефл-бук», «Ваклер», 2002. – 622 с.
16. Почепцов Г.Г. Теория коммуникации. - К.: «Рефл-бук», «Ваклер», 2002. – 650 с.
17. “Ресторатор-Украина”. – 2003. - №2.
18. Харрисон Ширли. Связи с общественностью. Вводный курс/ Пер. с англ. Под ред. Г.Е. Алпатова.- СПб.:Издательский Дом «Нева»; М.: ОЛМА-ПРЕСС Инвест, 2003.- 368с.
19. Чумиков А.Н., Бочаров М.П. Связи с общественностью:Теория и практика: Учеб.пособие.- М.: Дело, 2003.- 496с.
20. Пятьдесят лучних проектов Национальной премии в области развития общественных свіязей „Серебряный Лучник” 2004-2005гг.-М.:Альпина Бізнес Букс, 2007.-630 с.
21. Creating corporate reputations. Identity, Image, Performance. – Oxford, University Press, 2001. 344 рр.
22. Henry R.A. Marketing Public Relations: The HOWS That make It Work. Iowa State University Press, 2000. – 296 pp.
2. Ворошилов В.В. Журналистика: Учебник. – 3-е изд.. – М.: Михайлов, 2001. – 446 с.
3. Голуб А. Высокие технологи. // Компаньон. -2003. - №7. – с. 44-49
4. Джи Б. Имидж фирмы. – Спб., 2000. – 320 с.
5. Карпушин Д., Чикирова С. Пресс-релиз:правила составления.- СПб.: Питер, 2007.-224 с.
6. Кондратьев Э.В. Связи с общественностью:Практикум.-М.:Академический Проект; Трикста, 2006.- 192 с.
7. Коль Астрід. Експрес-курс: Робота з мас-медіа/ За загал. Ред. В.Ф.Іванова.- К.: Академія Української Преси, ЦВП, 2005.- 69 с.
8. Лебедева Т.А. Паблик рилейшнз. – М., 1999. – 476 с.
9. Льюис Р.Д. Деловые культуры в международном бизнесе. – М.: Дело, 1999. – 339 с.
10. “Мир семьи”. – 2003. - №5.
11. Новий тлумачний словник української мови. У 3 т. – К., 2001.
12. Паблик рилейшнз. Связи с общественностью в сфере бизнеса. / Под ред. проф. Уткина Э.А – М.: «Экмос», 2001. – 350 с.
13. Пізнюк Л.В. Публік Рилейшнз. Навчальний посібник. - К.:”Університет „Україна””,2005.-239 с.
14. Почепцов Г.Г. Имиджеология: теория и практика. - К.: «Адеф-Украина», 1998. – 390 с.
15. Почепцов Г.Г. Паблик рилейшнз для профессионалов. – К.: «Рефл-бук», «Ваклер», 2002. – 622 с.
16. Почепцов Г.Г. Теория коммуникации. - К.: «Рефл-бук», «Ваклер», 2002. – 650 с.
17. “Ресторатор-Украина”. – 2003. - №2.
18. Харрисон Ширли. Связи с общественностью. Вводный курс/ Пер. с англ. Под ред. Г.Е. Алпатова.- СПб.:Издательский Дом «Нева»; М.: ОЛМА-ПРЕСС Инвест, 2003.- 368с.
19. Чумиков А.Н., Бочаров М.П. Связи с общественностью:Теория и практика: Учеб.пособие.- М.: Дело, 2003.- 496с.
20. Пятьдесят лучних проектов Национальной премии в области развития общественных свіязей „Серебряный Лучник” 2004-2005гг.-М.:Альпина Бізнес Букс, 2007.-630 с.
21. Creating corporate reputations. Identity, Image, Performance. – Oxford, University Press, 2001. 344 рр.
22. Henry R.A. Marketing Public Relations: The HOWS That make It Work. Iowa State University Press, 2000. – 296 pp.
Методи і критерії оцінювання:
Практичне заняття, усне опитування, контрольна робота (65%);
Контрольна робота (35 %)
Практичне заняття, усне опитування, контрольна робота (65%);
Контрольна робота (35 %)