Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Психологія конкурентноспроможної особистості

Спеціальність: Психологія
Код дисципліни: 7.053.01.E.31
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Теоретична та практична психологія
Лектор: кандидат психологічних наук, доцент Вінтюк Юрій Володимирович
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
• знати сутність та причини конкуренції в суспільстві, основні теорії що її пояснюють;
• знати сутність поняття конкурентоспроможність особистості та чинники. що її зумовлюють;
• вміти визначати необхідні стратегії доцільної фахової діяльності в умовах конкуренції;
• вміти підвищувати власну особистісну конкурентоспроможність.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
- Психологія кар'єри;
- Практикум з психологічних тренінгів поведінки, діяльності і бізнесу.

Короткий зміст навчальної програми:
Поняття і сутність конкурентоспроможності особистості. Формування конкурентоспроможної особистості в системі освіти. Економічний аспект конкурентоспроможності особистості. Валеологічний аспект конкурентоспроможності особистості. Акмеологічний підхід до формування конкурентоспроможності особистості. Особливості працевлаштування професійного психолога у ринкових умовах. Психологічні основи розвитку аспект конкурентоспроможності особистості. Коучінг як інтерактивна технологія розвитку потенціалу особистості.
Рекомендована література:
1. Андреев В. И. Конкурентология: учебный курс для творческого развития конкуренто-способности / В. И. Андреев. – Казань : Центр инновационных технологий, 2004. – 468 с.
2. Гришин А. В. Актуализация социально-педагогической инициативы и развитие профессиональной конкурентоспособности специалистов средней профессиональной школы : монография / А. В. Гришин. – Магнитогорск, 2007. – 185 с.
3. Конкурентоспроможність у сфері праці : зб. наукових праць / [Д. П. Богиня (ред.)]. – К., 2001. – 164 с.
4. Митина Л. М. Психология развития конкурентоспособной личности [Текст] / Л. М. Митина. – М.: Московский психолого-социальный институт. – Воронеж : Изд-во НПО «МОДЭК», 2002. – 400 с.
Методи і критерії оцінювання:
- поточний контроль (40 %): письмові звіти з практичних робіт, усне опитування;
- підсумковий контроль (60 %, екзамен): Максимальна оцінка – 100 балів.