Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Педагогічна практика
Спеціальність: Психологія
Код дисципліни: 7.053.01.O.25
Кількість кредитів: 6
Кафедра: Теоретична та практична психологія
Лектор: старший викладач Закалик Галина Михайлівна
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
Поглибити та закріпити теоретичні знання студентів з педагогіки, педагогічної психології, вікової психології та методики викладання психології; сформувати уміння спілкуватися з учнями, студентами молодших курсів та науково-педагогічним колективом; вирішувати психологічні проблеми, спричинені навчально-виховним процесом; складати план роботи психолога, якій працює в освітніх закладах. Уміти проводити урок, практичного заняття з психології та виховної роботи з учнями чи студентами.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Загальна психологія.
• Соціальна психологія.
• Вікова психологія.
• Практична психологія
• Загальна психологія.
• Соціальна психологія.
• Вікова психологія.
• Практична психологія
Короткий зміст навчальної програми:
Студенти повинні підготувати та провести разом із викладачем, практичне заняття для студентів психологів. Бути присутнім на практичних та лекційних заняттях з психології в інших викладачів.
Рекомендована література:
1. Бодалев А.А., Столин В.В. Общая психодиагностика. – СПб: Речь, 2000.
2. Бондаренко О. Психологічна допомога особистості. Харків, 1996.
3. Бурлачук Л.Ф., Морозов С.М. Словарь-справочник по психодиагностике. - СПб.: Речь, 1999.
4. Горностай П. П., Васьковская С. В. Теория и практика психологического консультирования. Проблемный подход. К., 1995.
5. Елисеев О.П. Практикум по психологии личности. – 2-е изд., СПб: Питер, 2005.
2. Бондаренко О. Психологічна допомога особистості. Харків, 1996.
3. Бурлачук Л.Ф., Морозов С.М. Словарь-справочник по психодиагностике. - СПб.: Речь, 1999.
4. Горностай П. П., Васьковская С. В. Теория и практика психологического консультирования. Проблемный подход. К., 1995.
5. Елисеев О.П. Практикум по психологии личности. – 2-е изд., СПб: Питер, 2005.
Методи і критерії оцінювання:
Підсумковий контроль (100 % диференційований залік) – звіт з практики, оцінка діяльності практиканта керівником за місцем практики, усна відповідь: Максимальна оцінка – 100 балів.