Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Іміджологія

Спеціальність: Міжнародна інформація (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.291.02.E.38
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Міжнародна інформація
Лектор: к. політ. н. Колесницька Наталія Мар'янівна
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
засвоєння концептуальних засад політичної іміджології;
знання історії, основних понять, особливостей та принципів іміджології;
вивчення стратегії, тактики та технології формування іміджу політичного суб’єкту;
уміння аналізувати та використовувати прийоми та техніки іміджмейкінгу;
уміння працювати з джерелами інформації різними мовами;
уміння спілкуватися, виступати, готувати презентації, опираючись на принципи і норми іміджології.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Пререквізити: Міжнародна інформація
Кореквізити: Рекламні стратегії в міжнародних відносинах та суспільних комунікаціях; Інформаційно-комунікаційний менеджмент
Короткий зміст навчальної програми:
Іміджологія як наука та навчальна дисципліна. Типи іміджів. Іміджмейкінг: сутність, основні принципи. Основні закономірності побудови іміджу. Інструментарій іміджології. Іміджеві стратегії. Технології формування політичного іміджу. Імідж країни.
Рекомендована література:
Барна Н. В. Іміджелогія: навчальний посібник / Н. В. Барна. – К. : Університет «Україна», 1997. – 217 с.
Бебик В. М. Політичний маркетинг і менеджмент / В. М. Бебик. – К. : МАУП, 1996. – 144 с.
Імідж політичного лідера: проблеми формування та практичної реалізації: монографія / В. О. Корнієнко, С. Г. Денисюк. – Вінниця : УНІВЕРСУМ-Вінниця, 2009. – 144 с.
Королько В. Г. Паблік рилейшнз. Наукові основи. Методика. Практика / В. Г. Королько. – К. : Скарби, 2001. – 400 с.
Палеха Ю. І. Іміджологія / Ю. І. Палеха. – К. : Вид-во Європейського ун-ту, 2004. – 324 с.
Слісаренко І. Ю. Паблік рилейшнз у системі комунікації та управління / І. Ю. Слісаренко. – К. : МАУП, 2001. – 104 с.
Сучасний виборчий PR: навчальний посібник / В. В. Лісничий, В. О. Грищенко, В. М. Іванов та ін. – К. : ВД «Професіонал», 2004. – 384 с.
Холод А. М. Основы имиджелогии. — К., 2002.
Методи і критерії оцінювання:
усне опитування, доповіді на практичних заняттях, індивідуальні завдання, контрольна робота (тестові завдання, теоретичні питання).