Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Тепломасообмін в енергетичному обладнанні атомних електричних станцій (курсовий проект)

Спеціальність: Атомна енергетика
Код дисципліни: 6.143.00.O.25
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Теплоенергетика, теплові та атомні електричні станції
Лектор: доцент, к.т.н. Римар Тетяна Іванівна
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• знати основні закони теплопровідності, променевого і конвективного теплообміну, теплообміну при кипінні і конденсації;
• знати методи інтенсифікації тепломасообміну в теплообмінниках.
• вміти розрахувати геометричні розміри та втрати теплоти елементів теплової мережі, яка складається з теплообмінного апарату, теплотраси та котла.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізити:
• Вища математика,
• Фізика,
• Технічна термодинаміка;
кореквізити:
• Парогенератори атомних електростанцій,
• Теплообмінні апарати атомних електростанцій.
Короткий зміст навчальної програми:
Курсовий проект складається з трьох взаємопов’язаних між собою частин (розділів): – розрахунок геометричних розмірів теплообмінного апарата та втрат теплоти; – розрахунок втрат теплоти теплотрасою; – наближений розрахунок геометричних розмірів генератора теплоти та втрат теплоти.
Рекомендована література:
1. Тепломасообмін в прикладах і задачах: Навч. посібник /М.М. Чепурний, Н.В. Резидент. – Вінниця: ВНТУ, 2011.
2. Теплообмін // Константинов С.М. – Київ: Політехніка і прес, 2005.
3. Теплотехніка. // Драганов Б.Х., Долінський А.А., Міщенко А.В. – Київ: Либідь, 2005.
4. Тепломасообмін. // Лабай В.Й. Підручник. – Львів: Тріада Плюс, 2004.
5. Тепломасообмін (основи теорії і розрахунку) // Погорєлов А.І. Навч. посібник. 2-ге видання. – Львів: «Новий Світ – 2000», 2004.
Методи і критерії оцінювання:
• усне опитування (30%)
• підсумковий контроль (70 %, залік): захист курсового проекту.

Тепломасообмін в енергетичному обладнанні атомних електричних станцій

Спеціальність: Атомна енергетика
Код дисципліни: 6.143.00.O.23
Кількість кредитів: 6
Кафедра: Теплоенергетика, теплові та атомні електричні станції
Лектор: доцент, к.т.н. Римар Тетяна Іванівна
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• знати основні закони теплопровідності, променевого і конвективного теплообміну, теплообміну при кипінні і конденсації;
• знати методи інтенсифікації тепломасообміну в теплообмінниках.
• вміти використовувати основи системного підходу, рівняння математичної фізики для постановки і вирішення завдань проектування теплообмінних апаратів;
• мати уявлення про питання стаціонарної і нестаціонарної теплопровідності;
• мати уявлення про можливі наслідки невірно розрахованих теплообмінних апаратів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізити:
• Вища математика,
• Фізика,
• Технічна термодинаміка;
кореквізити:
• Парогенератори атомних електростанцій,
• Теплообмінні апарати атомних електростанцій.
Короткий зміст навчальної програми:
Основні види передачі теплоти. Теплопровідність за стаціонарного режиму і граничних умов першого роду. Процеси теплопередачі. Нестаціонарна теплопровідність. Основи теорії конвективного теплообміну. Тепловіддача у випадку перебігу рідини в каналах. Тепловіддача за вимушеного поперечного омивання труби і пучка труб. Тепловіддача за зміни агрегатного стану речовини. Променистий теплообмін. Основні закони теплового випромінювання.
Рекомендована література:
1. Тепломассообмен в ядерных энергетических установках: учебное пособие / П.Л.Кириллов, Г.П. Богословская. – 2-е изд.. – М. : Энергоатомиздат, 2008.
2. Тепломасообмін в прикладах і задачах: Навч. посібник /М.М. Чепурний, Н.В. Резидент. – Вінниця: ВНТУ, 2011.
3. Теплообмін. // Константинов С.М. – Київ: Політехніка і прес, 2005.
4. Теплотехніка. // Драганов Б.Х., Долінський А.А., Міщенко А.В. – Київ: Либідь, 2005.
5. Тепломасообмін. // Лабай В.Й. Підручник. – Львів: Тріада Плюс, 2004.
6. Тепломасообмін (основи теорії і розрахунку) // Погорєлов А.І. Навч. посібник. 2-ге видання. – Львів: «Новий Світ – 2000», 2004.
Методи і критерії оцінювання:
• Поточний контроль (30 %): письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування;
• Підсумковий контроль (70 %, екзамен): контрольні заходи.