Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Теоретичні основи хіміко-технологічних процесів атомних електростанцій, частина 1

Спеціальність: Атомна енергетика
Код дисципліни: 6.143.02.E.93
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Теплоенергетика, теплові та атомні електричні станції
Лектор: доцент, к.т.н. Римар Тетяна Іванівна
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
- здатність продемонструвати знання і розуміння наукових та математичних принципів, що лежать в основі атомної енергетики;
- здатність продемонструвати знання основ професійно-орієнтованих дисциплін спеціальності в області теорії ядерних реакторів; основ термодинаміки;
- уміти ідентифікувати, класифікувати та описувати роботу систем і їх складових;
- уміти застосовувати знання і розуміння для розв’язування задач синтезу та аналізу в системах, які характерні обраній спеціалізації.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізити:
• Вища математика,
• Фізика,
• Технічна термодинаміка;
кореквізити:
• Водно-хімічні режими атомних електростанцій
• Технологія переробки радіоактивних відходів
Короткий зміст навчальної програми:
Хімічна термодинаміка. Рівновага у розчинах. Фазові рівноваги у однокомпонентних системах. Термодинаміка розчинів. Хімічна рівновага. Теорія розчинів електролітів. Основи кондуктометрії. Електролітична дисоціація. Електропровідність розчинів електролітів. Рухомість іонів. Електрохімія розчинів електролітів. Основи потенціометрії. Явище на межі розділу «метал – розчин електроліту». Термодинаміка електрохімічних процесів. Корозія металів. Поверхневі явища і адсорбція. Поверхневий натяг. Термодинаміка поверхневих явищ. Адсорбція газів і парів. Адсорбція із розчинів. Поверхнево активні речовини. Їх застосування для захисту металів від корозії.
Рекомендована література:
1. Ларин Б.М. Теоретические основы химико-технологических процессов на ТЭС и АЭС: Учеб. Пособие / Иван. гос. энерг.ун-т. – Иваново, 2002. – 268 с.
Методи і критерії оцінювання:
• Поточний контроль (30 %): письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування;
• Підсумковий контроль (70 %, екзамен): контрольні заходи.