Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Атомніі електричні станції та системи

Спеціальність: Автоматизоване управління технологічними процесами
Код дисципліни: 7.151.01.E.98
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Теплоенергетика, теплові та атомні електричні станції
Лектор: Доцент, к.т.н., Кравець Тарас Юрійович
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• знати типи атомних електростанцій, енергетичні показники конденсаційних електростанцій і теплоелектроцентралей;
• знати початкові параметри, сепарацію і проміжний перегрів пари;
• вміти розробляти теплові схеми і системи трубопроводів АЕС, вибирати їх основне та допоміжне устаткування;
• вміти розраховувати баланси пари і води теплових схем АЕС, визначати показники теплової економічності устаткування АЕС.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізити:
• Турбіни атомних електричних станцій,
• Ядерні енергетичні реактори та парогенератори.
Короткий зміст навчальної програми:
Енергетика і типи електростанцій. Енергетичні показники атомних електростанцій. Початкові параметри та проміжний перегрів пари. Регенеративний підігрів живильної води. Баланси пари та води, способи поповнення втрат. Деаераторні та живильні установки. Енергетичні характеристики обладнання АЕС. Принципова та повна(розгорнута) теплова схема атомної електростанції. Вибір обладнання атомної електростанції. Системи технічного водопостачання АЕС та їх техніко-економічні характеристики. Генеральний план та показники експлуатації АЕС.
Рекомендована література:
1. Т.Х. Маргулова. Атомные электрические станции.- М.: Высшая школа, 2002.-360с.
2. Р.З. Аминов и др. АЭС с ВВЭР:Режимы, характеристики, эфективность. – М.: Энергоатомиздат, 1990, - 264 с.
3. Г. Кесслер. Ядерная Энергетика. – М.: Энергоатомиздат, 1986, - 264с.
4. Б.М. Трояновский, Г.А. Филиппов, А.Е. Булкин. Паровые и газовые турбины атомных электростанций. - М.:Энергоатомиздат, 1985 - 256с.
Методи і критерії оцінювання:
• робота на практичних заняттях, усне опитування (30%)
• підсумковий контроль (70 %, контрольний захід, іспит)