Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Екобрендинг і креативні індустрії
Спеціальність: Економіка довкілля і природних ресурсів
Код дисципліни: 7.051.07.E.24
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Підприємництво та екологічна експертиза товарів
Лектор: Викладачі кафедри підприємництва та екологічної експертизи товарів
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
• знання тенденцій розвитку креативних індустрій в Україні;
• вміння застосовувати методи креативної індустрії в управлінні технологією просування і рекламної підтримки екобренду;
• вміння розробляти технології екобрендингу як інструменту підвищення конкурентоспроможності екологічно чистих товарів;
• здатність використовувати маркетингові підходи (екоінструментарій) для більш дієвого залучення клієнтів до екологічно чистих товарів;
• здатність застосовувати методи оцінки взаємозвязку між новітнім екобрендингом, креативною індустрією та покращенням ринкових позицій органічної продукції в Україні.
• вміння застосовувати методи креативної індустрії в управлінні технологією просування і рекламної підтримки екобренду;
• вміння розробляти технології екобрендингу як інструменту підвищення конкурентоспроможності екологічно чистих товарів;
• здатність використовувати маркетингові підходи (екоінструментарій) для більш дієвого залучення клієнтів до екологічно чистих товарів;
• здатність застосовувати методи оцінки взаємозвязку між новітнім екобрендингом, креативною індустрією та покращенням ринкових позицій органічної продукції в Україні.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
- Соціально-економічна діагностика;
- Бізнес-планування та аудит інвестиційних проектів;
- Економічні інструменти управління проектами і програмами розвитку підприємствами;
- Зовнішньоекономічні операції та контракти;
- Методи емпіричного дослідження ринку;
- Бізнес-планування та аудит інвестиційних проектів;
- Економічні інструменти управління проектами і програмами розвитку підприємствами;
- Зовнішньоекономічні операції та контракти;
- Методи емпіричного дослідження ринку;
Короткий зміст навчальної програми:
Поняття креативна індустрія та екобрендинг; суть креативних індустрій як основи формування регіональної креативної економіки; відмінність креативних індустрій від творчих індустрій; мета креативної індустрії; класифікація креативних індустрій; особливості та специфіка креативних індустрій у формуванні екобрендингу; концепція сталого еколого-економічного розвитку; порядок створення та втілення екобрендингу на ринок;роль і місце маркетингу інновацій в екобрендингу; роль креативної індустрії в управлінні технологією просування і рекламної підтримки екобренда; роль креативної індустрії у розробці, виробництві і реалізації нових екотоварів; креативна індустрія та маркетингові підходи (екоінструментарій) для більш дієвого залучення клієнтів до екологічно чистих товарів; креативні індустрії в процесі виготовлення екотоварів; сприяння еколого-економічного спрямування господарської діяльності в зростанні авторитетності споживачів «екологічних товарів»; аналіз і узагальнення сутностей й особливостей екобрендингу як інструменту підвищення конкурентоспроможності екологічно чистих товарів; зясування зв’язку між новітнім екобрендингом, креативною індустрією та покращенням ринкових позицій органічної продукції в Україні; дослідження та створення умов для розвитку креативної індустрії; головні перспективи і проблеми розвитку креативних індустрій в Україні.
Рекомендована література:
1. Йири Шерер. Техники креативности: как в 10 шагов найти, оценить и воплотить идею / Йири Шерер: [пер. с нем. О. Гляйсснер]. – М. : СмартБук, 2009. – 136 с.
2. Торп, С. Учебник креативного мышления / С. Торп : [пер. с англ. О. Г. Белошеев]. – Минск :Попурри, 2010. – 288 с.
3. Питер Кук. Креатив приносит деньги / Питер Кук : [пер. с англ.]. – Минск : Гревцов Паблишер, 2007. – 384 с.
4. Криативное мышление в би знесе / Пер. с англ. – 3-е изд. – М. : ООО «Юнайтед Пресс»,2011. – 227 с.
5. Зайчук Т.О. Вітчизняний ринок екологічно чистих продуктів харчування та шляхи його розвитку /Т.О. Зайчук // Економіка і прогнозування. – 2009. – № 4. – С. 114-125.
6. Ілляшенко С. Екологічний маркетинг /С. Ілляшенко, О. Прокопенко // Економіка України. – 2003. – № 12. – С. 56-62.
7. Зайчук Т.О. Маркетингові інструменти забезпечення конкурентоспроможності виробництва екологічно чистих продуктів харчування / Зайчук Т.О. // Вісник Хмельницького національного університету. – 2008. – №5 – С. 66-69.
8. Гришко Л. Екологічно чисті продукти в Україні: попит перевищує пропозиціію [Електронний ресурс] // Режим доступу: http://www.dwworld.de/dw/article/0,,5583047,00.html
9. Ілляшенко С.М. Маркетинг. Менеджмент. Інновації: монографія / за ред. д.е.н., професора С.М. Ілляшенка. – Суми : ТОВ «Друкарський дім «Папірус», 2010. – 621 с.
10. Как бренды борются за наше здоровье [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://blogbrandaid.com/branding_news/zazdorovie/
2. Торп, С. Учебник креативного мышления / С. Торп : [пер. с англ. О. Г. Белошеев]. – Минск :Попурри, 2010. – 288 с.
3. Питер Кук. Креатив приносит деньги / Питер Кук : [пер. с англ.]. – Минск : Гревцов Паблишер, 2007. – 384 с.
4. Криативное мышление в би знесе / Пер. с англ. – 3-е изд. – М. : ООО «Юнайтед Пресс»,2011. – 227 с.
5. Зайчук Т.О. Вітчизняний ринок екологічно чистих продуктів харчування та шляхи його розвитку /Т.О. Зайчук // Економіка і прогнозування. – 2009. – № 4. – С. 114-125.
6. Ілляшенко С. Екологічний маркетинг /С. Ілляшенко, О. Прокопенко // Економіка України. – 2003. – № 12. – С. 56-62.
7. Зайчук Т.О. Маркетингові інструменти забезпечення конкурентоспроможності виробництва екологічно чистих продуктів харчування / Зайчук Т.О. // Вісник Хмельницького національного університету. – 2008. – №5 – С. 66-69.
8. Гришко Л. Екологічно чисті продукти в Україні: попит перевищує пропозиціію [Електронний ресурс] // Режим доступу: http://www.dwworld.de/dw/article/0,,5583047,00.html
9. Ілляшенко С.М. Маркетинг. Менеджмент. Інновації: монографія / за ред. д.е.н., професора С.М. Ілляшенка. – Суми : ТОВ «Друкарський дім «Папірус», 2010. – 621 с.
10. Как бренды борются за наше здоровье [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://blogbrandaid.com/branding_news/zazdorovie/
Методи і критерії оцінювання:
• поточний контроль (30%) виконання контрольної роботи, усне опитування
• підсумковий контроль (70%, залік).
• підсумковий контроль (70%, залік).