Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Побудова моделі інформаційної дифузії (курсовий проект)
Спеціальність: Економіка довкілля і природних ресурсів
Код дисципліни: 7.051.07.E.39
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Підприємництво та екологічна експертиза товарів
Лектор: Викладачі кафедри підприємництва та екологічної експертизи товарів
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
• знання основ нормативно-методологічного забезпечення розповсюдження інформації екологічного змісту в інтерактивних засобах;
• вміння застосовувати технології формування та розповсюдження інтерактивної екологічної інформації;
• володіння технологіями аналізу ефективності екоінформаційної дифузії у віртуальній економіці;
• володіти технологією формування системи екоінформаційного забезпечення у віртуальній економіці;
• здатність впроваджувати механізми управління екоінформаційною дифузією у віртуальній економіці.
• вміння застосовувати технології формування та розповсюдження інтерактивної екологічної інформації;
• володіння технологіями аналізу ефективності екоінформаційної дифузії у віртуальній економіці;
• володіти технологією формування системи екоінформаційного забезпечення у віртуальній економіці;
• здатність впроваджувати механізми управління екоінформаційною дифузією у віртуальній економіці.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
- Соціально-економічна діагностика;
- Бізнес-планування та аудит інвестиційних проектів;
- Економічні інструменти управління проектами і програмами розвитку підприємствами;
- Зовнішньоекономічні операції та контракти;
- Методи емпіричного дослідження ринку;
- Бізнес-планування та аудит інвестиційних проектів;
- Економічні інструменти управління проектами і програмами розвитку підприємствами;
- Зовнішньоекономічні операції та контракти;
- Методи емпіричного дослідження ринку;
Короткий зміст навчальної програми:
Основи закокодавства про поширення екологічної інформації в суспільстві. Характеристика джерел екоінформації (дані моніторингу довкілля, кадастрів природних ресурсів, реєстри, автоматизовані банки даних, архіви, а також довідки, що видаються уповноваженими на те органами державної влади, місцевого самоврядування, громадськими організаціями). Віртуальне екологічне управління. Інформаційні бар'єри поширення сучасних технологій енергозбереження та альтернативної енергетики в житловому і комерційному секторах. Механізми дифузії екоінформації. Інструменти і моделі, які застосовуються для моделювання механізмів поширення екоінформації. Механізми розповсюдження екоінформації з позиції етапу життєвого циклу нововведення. Інформаційний компонент інновації.
Рекомендована література:
1. Диффузия новшеств при развитии инновационного потенциала субъектов хозяйственной системы [Текст] / В. С. Васильцов // Экономика и управление : рос. науч. журн. - 2011. - № 9. - С. 32-34.
2. Механизмы диффузии инноваций: особенности и методы моделирования / С. А. Баканова // Научно-технические ведомости Санкт-Петербургского государственного политехнического университета. Сер.: Экономические науки. - 2013. - № 6 (185), ч. 1. - С. 144- [Електронний ресурс]. – Режим доступу: ntv.spbstu.ru/fulltext/E6-1.185.
3. Нижегородцев Р. М., Ратнер С. В., Чередниченко А. А.Информационные барьеры и диффузия нових технологий:межстрановые сопоставления. Вестник Челябинского государственного университета. 2014. № 9 (338).Экономика. Вып. 44. С. 18–26. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://cyberleninka.ru
4. «Про основні засади розвитку інформаційного суспільства в Україні на 2007-2015 роки»// Закон України від 09 січня 2007 р. № 537-V. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/537-16
5. «Екологічна інформація на сторінках інтернету»: вебліогр. покажчик / Надвірнянська ЦРБ; укладач І.Заник; відп. за вип. М.Кушнерчук. – Надвірна 2013. –17 с. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://libnadvirna.info/wp-content/uploads
6. Програма "Електронна Україна" (проект) [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://pidruchniki.com/11631018/politologiya/programa_elektronna_ukrayina_proekt
7. Черенков, В.И. Маркетинговый подход к категории каналов глобальной диффузии инноваций [Текст] / В.И. Черенков // Проблемы современной экономики. 2012. № 2. С. 211—215.
2. Механизмы диффузии инноваций: особенности и методы моделирования / С. А. Баканова // Научно-технические ведомости Санкт-Петербургского государственного политехнического университета. Сер.: Экономические науки. - 2013. - № 6 (185), ч. 1. - С. 144- [Електронний ресурс]. – Режим доступу: ntv.spbstu.ru/fulltext/E6-1.185.
3. Нижегородцев Р. М., Ратнер С. В., Чередниченко А. А.Информационные барьеры и диффузия нових технологий:межстрановые сопоставления. Вестник Челябинского государственного университета. 2014. № 9 (338).Экономика. Вып. 44. С. 18–26. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://cyberleninka.ru
4. «Про основні засади розвитку інформаційного суспільства в Україні на 2007-2015 роки»// Закон України від 09 січня 2007 р. № 537-V. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/537-16
5. «Екологічна інформація на сторінках інтернету»: вебліогр. покажчик / Надвірнянська ЦРБ; укладач І.Заник; відп. за вип. М.Кушнерчук. – Надвірна 2013. –17 с. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://libnadvirna.info/wp-content/uploads
6. Програма "Електронна Україна" (проект) [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://pidruchniki.com/11631018/politologiya/programa_elektronna_ukrayina_proekt
7. Черенков, В.И. Маркетинговый подход к категории каналов глобальной диффузии инноваций [Текст] / В.И. Черенков // Проблемы современной экономики. 2012. № 2. С. 211—215.
Методи і критерії оцінювання:
• поточний контроль (30%) виконання контрольної роботи, усне опитування
• підсумковий контроль (70%, залік).
• підсумковий контроль (70%, залік).