Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Комерціалізація і реклама екоінновацій

Спеціальність: Економіка довкілля і природних ресурсів
Код дисципліни: 7.051.07.E.28
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Підприємництво та екологічна експертиза товарів
Лектор: Викладачі кафедри підприємництва та екологічної експертизи товарів
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
- знання основ законодавства права інтелектуальної власності;
- здатність розробити технології комерціалізації інноваційного проекту на базі маркетингових досліджень та провести бізнес-аналіз з урахуванням прав на інтелектуальну власність;
-володіння механізмом та функціями комерціалізації результатів наукових досліджень;
- володіння методикикою аналізу та управління ризиками комерціалізації результатів наукових досліджень;
- здатність розробляти механізми комерціалізації та реклами екоінновацій.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
- Соціально-економічна діагностика;
- Бізнес-планування та аудит інвестиційних проектів;
- Економічні інструменти управління проектами і програмами розвитку підприємствами;
- Зовнішньоекономічні операції та контракти;
- Методи емпіричного дослідження ринку;
Короткий зміст навчальної програми:
Теоретико-методологічні засади дослідження інтелектуальної діяльності; сутність та структура відносин інтелектуальної власності; зміст та завдання комерціалізації результатів наукових досліджень; сутність та специфіка комерціалізації об’єктів авторського права; об’єкти промислової власності та методи їх комерціалізації; особливості комерціалізації нетрадиційних об’єктів інтелектуальної власності; фінансово-економічні аспекти комерціалізації результатів наукових досліджень; основи організації реклами еконоінноваційна ринку об’єктів інтелектуальної власності.
Рекомендована література:
1. Базилевич В.Д., Ільїн В.В.. Інтелектуальнавласність: креативиметафізичногопошуку: монографія. — К. :Знання, 2008. — 687c.
2. Бондаренко С.В., Кожарська І.Ю. Право інтелектуальноївласності. Підручник. – К.: ІІВ, 2008. – 416 с.
3. Бошицький Юрій Ладиславович. Право інтелектуальної власності: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Київський ун-т права НАН України. — К.: Логос, 2007. — 488 с.
4. Дмитришин В.С. Розпоряджаннямайновими правами інтелектуальноївласності в Україні. Навч. посібник. – К.: ІІВ, 2008. – 248 с.
5. Довгій С.О., Жаров В.О., Зайчук В.О., Кремень В.Г., Литвин В.М. Охорона інтелектуальної власності в Україні. — К. : Форум, 2002. — 320 с.
6. Жихор О. Б. Інноваційнийрозвитокрегіону: монографія / О. Б. Жихор, Т. М. Куценко. – К. : УБС НБУ, 2012. – 251 с.
7. Зозулев А. В. Промышленный маркетинг: рыночная стратегия : учеб.пособ. / А. В. Зозулев. – К. : Центр учебной литературы, 2010. – 576 с.
8. Ілляшенко С. М. Інноваційний менеджмент : підручник. / С. М. Ілляшенко. – Суми :Університетська книга, 2010. – 334 с.
9. Інвестиційно-інноваційні чинники формування розвитку й управління конкурентоспроможним потенціалом підприємства: Монографія / Солоха Д. В., Морева В. В., Чирков С. О., Козлова В. Я., Бєлякова О. В. – Донецьк : СПД Дмитренко Л. Р., 2010. – 400 с.
10. Инновации и экономический рост : Монография / Отв. ред. К. Микульский. – М. : Наука, 2010. – 377 с.
11. Інноваційнастратегіяукраїнських реформ / А. Гальчинський, В. Геєць, А. Кінах, В. Семиноженко. – К.: Знання, 2012. – 336 с.
Методи і критерії оцінювання:
• поточний контроль (30%) виконання контрольної роботи, усне опитування
• підсумковий контроль (70%, залік).