Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Будівельна екологія

Спеціальність: Прикладна екологія та збалансоване природокористування
Код дисципліни: 7.183.01.E.34
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Екологічна безпека та природоохоронна діяльність
Лектор: асистент Політило Р.В.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Ознайомити студентів з базовими поняттями у будівельній екології, здійснити підготовку студентів до самостійної роботи, прийняття кваліфікованих рішень по впровадженню екологічного будівництва, застосування нових екологічних матеріалів в сучасному будівництві, перспективні напрямки розвитку нових технологій у будівництві.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Основи екології, інноваційні технології в екології
Короткий зміст навчальної програми:
Екологічна оцінка негативного впливу на навколишнє середовище при різних видах будівельних робіт і розробка заходів щодо їх мінімізації і запобігання. Основні джерела забруднень при будівельних роботах. Альтернативні варіанти переробки будівельних відходів. Дослідження процесів зміни природних екосистем під впливом будівництва. Вплив будівництва на здоров’я людей. Розвиток екологічно безпечних технологій у житлово-комунальному комплексі.
Рекомендована література:
1. Елшин И. М. Строителю об охране окружающей среды. М., Стройиздат, 2006. – 57 с.
2. Передельский Л. В., Приходченко О. Е. Строительная экология: Учебное пособие. Ростов-на-Дону., Феникс, 2003. – 350 с.
3. Стойков В. Ф. Организация территориальной системы экологического мониторинга строительной деятельности. М., Анкил, 2000. – 118 с.
4. Кизима Р. А. та ин. Екологія в будівництві: Посібник / За ред. Р. А. Кизими. – Рівне НУВГП, 2005. – 220 с
5. ДБН В.1.4.-2.01 – 97 – Радіаційний контроль будівельних матеріалів і об’єктів будівництва.
Методи і критерії оцінювання:
- Поточний контроль (30%) – усне опитування, виконання практичних завдань,
- Контрольна робота за результатами виконання індивідуального завдання (70%) – диференційований залік.