Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
ОсвітаКаталог освітніх послуг
Прикладна екологія та збалансоване природокористування
Навчальна дисципліна
Моделювання очищення промислових відходів
Спеціальність: Прикладна екологія та збалансоване природокористування
Код дисципліни: 7.183.01.M.11
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Екологічна безпека та природоохоронна діяльність
Лектор: проф. Мокрий В.І.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
- вміти складати плани експериментів для заданих умов проведення експериментів;
- робити кореляційний і регресійний аналіз статистичних моделей, побудованих за результатами експериментів.
- робити кореляційний і регресійний аналіз статистичних моделей, побудованих за результатами експериментів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Технології перероблення та утилізації відходів
Короткий зміст навчальної програми:
Форми та методи збору, накопичення, зберігання і первинної обробки результатів спостережень. Фільтрація даних. Кореляційний аналіз. Основи теорії планування експериментів і обробки експериментальних даних. Статистичні математичні моделі. Детерміновані математичні моделі.
Рекомендована література:
1. Пилипчук М.І., Григор’єв А.С., Шостак В.В. Основи наукових досліджень Підручник. — К.: Знання, 2007. — 270 с.
2. Крушельницька О.В. Методологія та організація наукових досліджень. Навчальний посібник. — К. Кондор. — 2003. — 192 с.
3. В.В. Богобоящий. Принципи моделювання та прогнозування в екології / В.В. Богобоящий, К.Р. Курбанов, П.Б. Палій, В.М. Шмандій. — Підручник. — Київ. — Центр навчальної літератури, 2004. — 216 с.
2. Крушельницька О.В. Методологія та організація наукових досліджень. Навчальний посібник. — К. Кондор. — 2003. — 192 с.
3. В.В. Богобоящий. Принципи моделювання та прогнозування в екології / В.В. Богобоящий, К.Р. Курбанов, П.Б. Палій, В.М. Шмандій. — Підручник. — Київ. — Центр навчальної літератури, 2004. — 216 с.
Методи і критерії оцінювання:
- Поточний контроль (30 %) — практичні заняття, усне опитування, контрольна робота
- Підсумковий контроль (70%) — диференційований залік
- Підсумковий контроль (70%) — диференційований залік