Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
ОсвітаКаталог освітніх послуг
Прикладна екологія та збалансоване природокористування
Навчальна дисципліна
Екологічні нанотехнологіі
Спеціальність: Прикладна екологія та збалансоване природокористування
Код дисципліни: 7.183.01.E.21
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Екологічна безпека та природоохоронна діяльність
Лектор: асистент Політило Р.В.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Ознайомити студентів з базовими поняттями нанотехнологій в екології, здійснити підготовку студентів до самостійної роботи, прийняття кваліфікованих рішень по впровадженню нанотехнологій у різних галузях науки й техніки, застосування наноматеріалів в різних галузях, перспективні напрямки розвитку нанотехнологій.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Інноваційні технології в екології
Короткий зміст навчальної програми:
Основи нанохімії. Методи одержання та дослідження наноматеріалів. Теоретичні основи нанохімії. Фізична та хімічна стратегії синтезу. Фізичні методи одержання наночастинок. Стабільність наночастинок. Фактори стійкості дисперсних систем. Агрегація наночастинок. Основні класи наночастинок. Квантові точки. Одержання металічних та напівпровідникових наночастинок. Перспективи застосування. Одновимірні наноструктури. Елементи нанотехнології.
Рекомендована література:
1. Р.А. Андриевский, А.В. Рагуля. Наноструктурные материалы. М.: Академия, 2005.
2. Ч. Пул, Ф. Оуэнс. Нанотехнологии.- М.: Техносфера, 2004.
3. Волков С.В., Ковальчук Є.П., Оченко В.М., Решетняк О.В. Нанохімія, наносистемы, наноматеріали. – Київ: Наук Думка, 2008. – 423 с.
2. Ч. Пул, Ф. Оуэнс. Нанотехнологии.- М.: Техносфера, 2004.
3. Волков С.В., Ковальчук Є.П., Оченко В.М., Решетняк О.В. Нанохімія, наносистемы, наноматеріали. – Київ: Наук Думка, 2008. – 423 с.
Методи і критерії оцінювання:
- Поточний контроль (30%) – усне опитування, виконання практичних завдань,
- Контрольна робота за результатами виконання індивідуального завдання (70%) – диференційований залік.
- Контрольна робота за результатами виконання індивідуального завдання (70%) – диференційований залік.