Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Професійна мобільність і кар'єра
Major: Освітні, педагогічні науки
Code of Subject: 8.011.00.M.28
Credits: 3
Department: Педагогіка та інноваційна освіта
Lecturer: Ієвлєв Олександр Миколайович
Semester: 4 семестр
Mode of Study: денна
Learning outcomes:
• знати сутність поняття «професійна мобільність», теорію професійної мобільності та особливості її використання;
• вміти формувати кар’єру професійно мобільного фахівця;
• здатність виявляти професійну мобільність та адаптуватись до нових ситуацій і приймати відповідні рішення.
• вміти формувати кар’єру професійно мобільного фахівця;
• здатність виявляти професійну мобільність та адаптуватись до нових ситуацій і приймати відповідні рішення.
Required prior and related subjects:
• Основи психології і педагогіки.
Summary of the subject:
Професійна мобільність передбачає готовність фахівця до зміни професійних завдань, робочих місць, здатність опановувати нові спеціальності, планувати власну кар’єру. Вивчання дисципліни передбачає опанування теорією професійної мобільності, практикою її використання при плануванні кар’єри у вищих навчальних закладах та закладах професійно-технічної освіти.
Recommended Books:
1. Дахно І. І. Ділова кар'єра [Текст]: навч. посіб. / І. І. Дахно - К.: Центр учбової літератури, 2011. - 528 с.
2. Іванченко Є. А. Професійна мобільність майбутніх фахівців : [навчально-методичний посібник] / Є. А. Іванченко. - Одеса : СМИЛ, 2004. - 120 с.
3. Сушенцева Л. Л. Основи професійної мобільності : навчально-методичний посібник / Лілія Леонідівна Сушенцева ; Інститут ПТО НАПН України. - Кривий Ріг : Видавничий дім, 2011. - 162 с.
2. Іванченко Є. А. Професійна мобільність майбутніх фахівців : [навчально-методичний посібник] / Є. А. Іванченко. - Одеса : СМИЛ, 2004. - 120 с.
3. Сушенцева Л. Л. Основи професійної мобільності : навчально-методичний посібник / Лілія Леонідівна Сушенцева ; Інститут ПТО НАПН України. - Кривий Ріг : Видавничий дім, 2011. - 162 с.
Assessment methods and criteria:
- спостереження за навчально-пізнавальною діяльністю;
- усне опитування (фронтальне, індивідуальне, комбіноване);
- письмовий контроль знань і умінь здійснюється за допомогою виконання індивідуальних завдань: ессе, презентації, реферати, тестові завдання.
- усне опитування (фронтальне, індивідуальне, комбіноване);
- письмовий контроль знань і умінь здійснюється за допомогою виконання індивідуальних завдань: ессе, презентації, реферати, тестові завдання.