Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Актуальні проблеми виховної діяльності у закладі вищої освіти
Major: Освітні, педагогічні науки
Code of Subject: 8.011.00.M.23
Credits: 3
Department: Педагогіка та інноваційна освіта
Lecturer: доц. Горохівська Тетяна Миколаївна
Semester: 4 семестр
Mode of Study: денна
Learning outcomes:
• знати категорії теорії та методики виховної роботи, особливості процесу виховання;
• знати специфіку виховного процесу, методи, прийоми, засоби, форми виховання;
• вміти аналізувати педагогічні явища та процеси, пояснювати їх сутність; складати міні-проекти, конспекти різних форм виховної роботи;
• характеризувати педагогічні ситуації з погляду наукових підходів щодо впливу середовища на розвиток особистості вихованця.
• знати специфіку виховного процесу, методи, прийоми, засоби, форми виховання;
• вміти аналізувати педагогічні явища та процеси, пояснювати їх сутність; складати міні-проекти, конспекти різних форм виховної роботи;
• характеризувати педагогічні ситуації з погляду наукових підходів щодо впливу середовища на розвиток особистості вихованця.
Required prior and related subjects:
• Педагогіка,
• Методологія педагогічного дослідження.
• Методологія педагогічного дослідження.
Summary of the subject:
Освітньо-виховний процес як соціокультурне явище. Концептуальні положення теорії та методики виховання. Структура виховного процесу. Педагог у особистісно-орієнтованому виховному процесі. Закономірності та принципи виховання. Методи виховання. Організаційні форми виховної роботи. Процесуальний блок виховної роботи.
Recommended Books:
1. Волкова Н. П. Педагогіка: Навчальний посібник. – К. : Академвидав, 2007. – 616 с.
2. Кондрашова Л. В. Методика організації виховної роботи в сучасній школі: навчальний посібник. – Кривий Ріг : КДПУ, 2008. – 187 с.
3. Карпенчук С. Г. Теорія і методика виховання: навч. посібник для студ. пед. навч. закладів. – К. : Вища школа, 1997. – 304 с.
2. Кондрашова Л. В. Методика організації виховної роботи в сучасній школі: навчальний посібник. – Кривий Ріг : КДПУ, 2008. – 187 с.
3. Карпенчук С. Г. Теорія і методика виховання: навч. посібник для студ. пед. навч. закладів. – К. : Вища школа, 1997. – 304 с.
Assessment methods and criteria:
• усне опитування (фронтальне, індивідуальне, комбіноване), письмове опитування (есе, педагогічні задачі, індивідуальні домашні завдання) (40%)
• підсумковий контроль (60 %, контрольний захід, іспит): письмово-усна форма (60%)
• підсумковий контроль (60 %, контрольний захід, іспит): письмово-усна форма (60%)