Заступником Директора Інституту з виховної та організаційно-господарської роботи може бути особа як з вченими званнями й ступенями так і без них.
В межах своїх повноважень:
- планувати, подавати на розгляд Директора Інституту та здійснювати заплановані організаційні заходи з виховної роботи в Інституті (у взаємодії з органами студентського самоврядування);
- організовувати та контролювати діяльність наставників академічних груп;
- планувати та організовувати заходи з профілактики правопорушень;
- планувати потреби поселення студентів Інституту в студентські гуртожитки, формувати контингент студентів для проживання в гуртожитках, організовувати контроль та здійснювати заходи для покращання соціально-побутових умов проживання в гуртожитках (у взаємодії з органами студентського самоврядування);
- організовувати і контролювати оформлення документів на навчання студентів за кошти фізичних та юридичних осіб (комерційних студентів) у випадку коли ці функції, в навчально-науковому інституті, не виконує відповідний декан;</li>
- складати індивідуальні графіки навчання комерційних студентів та контролювати хід їх виконання у випадку коли ці функції, в навчально-науковому інституті, не виконує відповідний декан;
- надавати Директору Інституту пропозиції про надання матеріальної допомоги студентам, аспірантам, докторантам і працівникам Інституту;
- готувати проект і здійснювати оперативний контроль виконання зведеного кошторису використання спеціальних коштів Інституту;
- подавати Директору Інституту проект кошторису використання благодійних коштів, перерахованих в Університет цільовим призначенням для Інституту або його підрозділів і контролювати його виконання;
- у співпраці із завідувачами кафедр планувати і контролювати виконання заходів розвитку матеріально-технічної бази навчальних лабораторій Інституту;
- подавати Директору Інституту проект розподілу обладнання, переданого Університету цільовим призначенням для Інституту або його підрозділів;
- організовувати участь студентів в урочистостях Інституту та Університету, зокрема, в Посвяті у студенти Львівської політехніки, урочистому врученні дипломів бакалаврів, спеціалістів і магістрів тощо;
- забезпечувати та контролювати дотримання вимог правил з охорони праці, протипожежної безпеки, правил технічної експлуатації обладнання та устаткування в Інституті;
- сприяти соціальному захисту з оздоровлення учасників навчально-виховного процесу та інших працівників Інституту, створювати умови для задоволення культурних потреб працівників, студентів, аспірантів і докторантів, функціонування їх самодіяльних колективів;
- планувати підготовку матеріально-технічної бази і приміщень Інституту до навчального року;
- збирати пропозиції підрозділів Інституту до колективного договору;
- виконувати інші обов’язки за дорученням Директора Інституту.
Функційні обов’язки розглянуті і підтверджені Директорами Інститутів Національного університету «Львівська політехніка».