З метою підтримки обдарованої студентської молоді, створення умов для її творчого зростання, здобуття практичного досвіду та активізації науково-дослідної роботи студентів, а також розвитку міжнародного співробітництва Національний університет «Львівська політехніка», кафедра адміністративного та фінансового менеджменту Інституту адміністрування та післядипломної освіти спільно з «Вusinesstimesolutions Сompany» (Німеччина) та «Hofmann&Partner» (Німеччина) проводять міжнародну конкурсну студентську програму «Краудфандинговий стартап».
У конкурсній програмі можуть брати участь:
- студенти IV курсу першого (бакалаврського) рівня вищої освіти і I курсу другого (магістерського) рівня вищої освіти НУ «Львівська політехніка»;
- команди, які складаються з 5 осіб*;
- кількість команд необмежена.
*Рекомендовано, щоб учасники команд були з різних спеціальностей (управлінці, економісти, маркетологи, фінансисти, ІТ-спеціалісти тощо).
Команди отримають унікальну можливість:
- взяти участь у запуску краудфандингового стартапу;
- впровадити в реальність власні розроблені рішення;
- співпрацювати з іноземними університетами та компаніями;
- отримати практичний та унікальний досвід створення продукту для краудфандингової платформи;
- прослухати адаптовані практичні майстер-класи та лекції відповідно до цілей проекту від практиків.
Нагороди:
- за І місце – 2000€ + оплачувана поїздка до Німеччини для удосконалення проекту;
- за ІІ місце – 1000€.
Таймлайн міжнародної конкурсної студентської програми «Краудфандинговий стартап»:
- до 26.09.2016 – приймання заявок;
- 26 – 27.09.2016 – лекція від д-р Райнера Шенка PhD;
- 16 – 30.10.2016 – Skype-конференція команд учасників та членами німецької команди;
- 16 – 30.11.2016 – І тур конкурсної програми;
- 1 – 10.12.2016 – представлення проектів від команд;
- 11.12.2016 – 12.02.2017 – ІІ тур (доопрацювання проектів та розміщення проектів на сторінці кафедри АФМ у Facebook);
- 13 – 17.02.2017 – фінальне представлення проектів та визначення переможців.
Вимоги до комплектування, оформлення та подання конкурсної документації Конкурсна документація включає такі документи:
- Заявку на участь в конкурсі, оформлену відповідно до встановленої форми.
- Проект повинен бути виконаний машинописним текстом на аркушах формату А4 обсягом не більше 20 аркушів, мати шрифт Times New Roman 14, міжрядковий інтервал 1,5. Сторінки мають бути пронумеровані.
- На засіданнях конкурсної комісії, доповідає керівник проекту, який представляє експертній раді презентацію у форматі PowerPoint чи Prezi.
Додаткову інформацію можна отримати у:
ауд. 2Б, V н.к. НУ «ЛП» вул. Ст. Бандери 28а
тел.: +38 (032) 258-26-30