Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Гідравліка каналів і споруд, частина 1
Спеціальність: Будівництво та цивільна інженерія
Код дисципліни: 6.192.08.E.238
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Гідротехніка та водна інженерія
Лектор: доцент, к.т.н. Жук Володимир Михайлович
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• знання гідравлічних характеристик потоків у відкритих руслах;
• засвоєння теоретичних та емпіричних методів гідравлічного розрахунку рівномірних та стаціонарних нерівномірних течій води у відкритих руслах;
• вміння виконувати гідравлічні розрахунки потоків у відкритих руслах
• засвоєння теоретичних та емпіричних методів гідравлічного розрахунку рівномірних та стаціонарних нерівномірних течій води у відкритих руслах;
• вміння виконувати гідравлічні розрахунки потоків у відкритих руслах
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізити:
• Вища математика
• Технічна механіка рідин і газів
• Водопостачання і водовідведення
• Вища математика
• Технічна механіка рідин і газів
• Водопостачання і водовідведення
Короткий зміст навчальної програми:
Рівномірний рух води у відкритих руслах. Формула Шезі. Коефіцієнт шорсткості. Нормальна глибина. Мінімально допустимі та максимально допустимі середні швидкості течії. Гідравлічно-найвигідніший переріз русла. Сталий нерівномірний рух води у відкритих руслах. Критична глибина, критичний похил. Спокійний, критичний та бурхливий стан потоку. Розрахунок кривих вільної поверхні.
Рекомендована література:
1. Константінов Ю.М., Гіжа О.О. Інженерна гідравліка : Підручник для вузів – К.: Слово, 2006. – 432 с.
2. Рогалевич Ю.П. Гідравліка : Підручник – К.: Вища школа, 2010. – 431 с.
3. Chow V.T. Open-channel hydraulics. – McGraw-Hill Book Company, 1988. – 680 p.
2. Рогалевич Ю.П. Гідравліка : Підручник – К.: Вища школа, 2010. – 431 с.
3. Chow V.T. Open-channel hydraulics. – McGraw-Hill Book Company, 1988. – 680 p.
Методи і критерії оцінювання:
• захист лабораторних робіт, контрольна робота (30%)
• підсумковий контроль (диференційований залік): індивідуальний тест (70%)
• підсумковий контроль (диференційований залік): індивідуальний тест (70%)