Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Територіальний маркетинг

Спеціальність: Адміністративний менеджмент
Код дисципліни: 7.074.01.O.6
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Адміністративний та фінансовий менеджмент
Лектор: д.е.н., проф., Карий О.І., канд., держ. упр., асист., Красівський Д.О.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
1.Володіння достатніми знаннями в галузях пов’язаних державним управлінням та адмініструванням, що дасть можливість критично аналізувати ситуацію в економіко-політичній сфері та визначати ключові тенденції її розвитку;
2. Отримання знань для організації комунікаційної взаємодії та вирішення конфліктних ситуацій у процесі формування та реалі?зації адміністративних послуг, за допомогою сучасних інформаційних, комунікаційних та інноваційних технологій ;
3.Застосовувати набуті знання і розуміння для ідентифікації, формулювання і вирішення завдань розвитку державного управління та адміністрування, використовуючи відомі методи;
11. Критично оцінювати отримані результати діяльності, та аргу?ментовано захищати прийняті рішення;
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Державна політика: аналіз та механізми впровадження
Економічний аналіз державної політики
Короткий зміст навчальної програми:
Концепція територіального маркетингу, як основи управління розвитком територій. Особливості комплексу маркетингу у територіальному маркетингу. Товарна політика в територіальному маркетингу. Конкурентоспроможність територій. Цінова політика в територіальному маркетингу. Методи розповсюдження в територіальному маркетингу. Маркетингові комунікацій в територіальному маркетингу. Публічний маркетинг та відносини з громадськістю. Теоретичні засади впровадження в територіальному маркетингу
Рекомендована література:
1. Публічний маркетинг та маркетинг територій. Методичні вказівки та завдання до виконання контрольної роботи для студентів другого (магістерського) рівня спеціальності: 074 «Публічне управління та адміністрування» / Укл.: Карий О.І., Хім М. К. – Львів: Видавничий відділ Національного університету «Львівська політехніка», 2016. – 14 с.
2. Публічний маркетинг та маркетинг територій. Методичні вказівки до самостійної роботи та практичних занять для студентів другого (магістерського) рівня спеціальності: 074 «Публічне управління та адміністрування» / Укл.: Карий О.І., Хім М. К. – Львів: Видавничий відділ Національного університету «Львівська політехніка», 2016. – 35 с.
Методи і критерії оцінювання:
поточний контроль (40%)
екзамен (60%)