Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Історія мистецтва і архітектури, частина 2

Спеціальність: Графічний дизайн
Код дисципліни: 6.022.01.O.11
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Дизайн та основи архітектури
Лектор: доц. Крамарчук Христина Петрівна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
- Знати термінологію історії мистецтва та архітектури й основні історичні етапи розвитку світового мистецтва та архітектури; світоглядні умови винекнення саме таких форм, образів, стилю;
- Вміти розрізняти мистецько-архітектурні стилі; ідентифікувати найважливіші пам’ятки мистецтва та архітектури й запам’ятати їх атрибуцію;
- Застосовувати відповідні теоретичні знання для аналізу історичних пам’яток, творів дизайну і дизайнерських проектів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізити:
- Історія мистецтва та архітектури, частина 1
- основи композиції та формотворення, частина 1
- проектна та інженерна графіка

кореквізити:
- основи композиції та формотворення, частина 2

Короткий зміст навчальної програми:
Мистецтво скіфів, сарматів, антів; давньоруське мистецтво; мистецтво Візантії; мистецтво дороманського і романського періодів; готичне мистецтво західної Європи, мистецтво періоду Відродження в Італії, Пн. Європі, Україні.
Рекомендована література:
1. Тимофієнко В. Архітектура і монументальне мистецтво (терміни і поняття) К. 2002.
2. Тимофієнко В.І. Нариси всесвітньої історії архітектури : В 4-х т. / Володимир Іванович Тимофієнко; За ред. В. Єжов.– К. : КНУБА, 2000 .
3. Вейс Г. История цивилизации: архитектура, вооружение, одежд, утварь: Иллюстрованная энциклопедия в 3- х томах.- М.: Изд-во ЭКСМО- Пресс, 2000.
4. Власов В.Г. Большой энциклопедический словарь изобразительного искусства. В 8 т.СПб: Лита, 2001р.
5. Кох Вильфрид. Энциклопедия архитектурных стилей. Классический труд по европейскому зодчеству од античности до современности/ Пер. с нем. – М.:БММАО, 2005.-528с.
6. Ходж А.Н. Історія мистецтва / А.Н.Ходж; [пер. з англ.] – Харків, 2012.
Методи і критерії оцінювання:
- поточний контроль (40 %): оцінювання графічних робіт, усне опитування;
- підсумковий контроль (60 % контрольний захід, екзамен, залік): письмово-усна форма ( 60 %)