Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Інтерактивний дизайн, частина 1 (курсовий проект)

Спеціальність: Графічний дизайн
Код дисципліни: 6.022.01.O.34
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Дизайн та основи архітектури
Лектор: доц. Проскуряков Олексій Вікторович
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
- Знати призначення і місце курсу «Інтерактийвний дизайн» в загальній системі професійної підготовки дизайнера;
- Знати особливості створення растрових та векторний зображень;
- Володіти популярними графічними редакторами 2D графіки;
- Вміти здійснювати конвертацію та обмін зображеннями між різними 2D програмами;
- Вміти виконувати анімацію чи інтерактивну презентацію готового проектного рішення
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Комп'ютерна графіка у графічному дизайні
• Шрифти
• Інженерна та проектна графіка
• Основи візуальних комунікацій
Короткий зміст навчальної програми:
Основні поняття та засоби комп’ютерної графіки. Графічна алгоритмізація. Основи растрової і векторної графіки. Порівняння програмних засобів комп’ютерної графіки. Графічні редактори растрової графіки. Обробка цифрових фотографій. Графічні редактори векторної графіки. Конвертація і обмін зображеннями між різними програмами. Растеризація і векторизація. Створення 2Д анімації.
Рекомендована література:
1. Основи дизайну : Навчальний посібник / Юрій Білодід, Олена Поліщук,. — К.: Вид. ПАРАПАН, 2004. — 239 с.
2. Комп’ютерна графіка: Навчальний посібник / Василюк А. С., Мельникова Н. І. — Львів: Видавництво Львівської політехніки. —2016. —308 с. ISBN 978-617-607-882-1
3. Комп’ютерне моделювання зображень : Навчальний посібник / Валерий Антонов, Юлія Антонова-Рафі. — К. : КНТ, 2007. —245 с.
4. Interactive Design: An Introduction to the Theory and Application of User-centered Design/ Andy Pratt, Jason Nunes —Rockport, 2012. —225с.
Методи і критерії оцінювання:
Максимальна сумарна оцінка за аудиторні та самостійні (домашні) завдання становить 100 балів. Процентне співвідношення кількості балів за аудиторні та самостійні завдання становить відповідно 70% та 30%.