Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Інтерактивний дизайн, частина 2 (курсова робота)

Спеціальність: Графічний дизайн
Код дисципліни: 6.022.01.O.65
Кількість кредитів: 2
Кафедра: Дизайн та основи архітектури
Лектор: доц. Проскуряков Олексій Вікторович
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
- Знати призначення і місце курсу «Інтерактийвний дизайн» в загальній системі професійної підготовки дизайнера;
- Знати особливості створення та редагування 3D об’єктів та сцен;
- Володіти популярними комп’ютерними редакторами 3D графіки;
- Вміти здійснювати конвертацію та обмін об’єктами сцени між різними 3D програмами;
- Вміти виконувати анімацію чи інтерактивну презентацію готового проектного рішення
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Комп'ютерна графіка в інтер'єрі
• Основи дизайну предметного середовища
• Інженерна та проектна графіка
• Основи ергономіки
Короткий зміст навчальної програми:
Основні поняття та засоби тривимірної графіки. Алгоритмічні основи тривимірної графіки. Комп’ютерне проектування в популярних редакторах тривимірної графіки. Основи моделювання в програмі 3D MAX. Анімація. Створення інтерактивної моделі для взаємодії глядача з сценою.
Рекомендована література:
1. Основы трехмерного моделирования в 3DS MAX 2018/ Ифтихар Аббасов. —2017. —186 с. ISBN: 978-5-97060-516-5
2. Дж. Ли, Б. Уэр. Тре?хмерная графика и анимация. – 2-е изд. – М.: Вильямс, 2002. – 640 с.
3. Співак С.М. Теоретичні основи комп’ютерної графіки та дизайну: навчальний посібник./Співак С.М.; Київ. ун-т ім. Б.Грінченка, Ін-т суспільства, Каф. інформатики. – К.: [Київ. ун-т ім. Б. Грінченка], 2013.– 160 c.
4. Interactive Design: An Introduction to the Theory and Application of User-centered Design/ Andy Pratt, Jason Nunes —Rockport, 2012. —225с.
Методи і критерії оцінювання:
Максимальна сумарна оцінка за аудиторні та самостійні (домашні) завдання становить 100 балів. Процентне співвідношення кількості балів за аудиторні та самостійні завдання становить відповідно 70% та 30%.