Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Системний аналіз
Спеціальність: Комп'ютерні науки
Код дисципліни: 6.122.00.O.54
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Автоматизовані системи управління
Лектор:
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Короткий зміст навчальної програми:
Рекомендована література:
Методи і критерії оцінювання:
Системний аналіз
Спеціальність: Комп'ютерні науки
Код дисципліни: 6.122.00.O.55
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Системи автоматизованого проектування
Лектор:
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Короткий зміст навчальної програми:
Рекомендована література:
Методи і критерії оцінювання:
Системний аналіз
Спеціальність: Комп'ютерні науки
Код дисципліни: 6.122.00.O.56
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Системи штучного інтелекту
Лектор: Бойко Наталія Іванівна
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
1. Використовувати набуті знання в області використання методів системного аналізу для проектування комп’ютерних систем.
2. Застосовувати пакети програм для створення для аналізу та моделювання інформаційних систем.
3. Використовувати отриманні знання в області системного аналізу за допомогою еволюційних методів та алгоритмів.
4. Формувати знання та практичні навички для використання методів системного аналізу для вирішення задач прийняття рішень.
5. Забезпечувати єдину методичну базу для взаємодії курсу системний аналіз та інших предметних дисциплін.
6. Мати уяву про стан і перспективу розвитку систем моделювання та їхнього програмного забезпечення.
7. Аналізувати дані.
8. Набути практичні навики застосування системного підходу, методологій та методів системного аналізу та моделювання в процесі дослідження та розв’язання інформаційних проблем складних об’єктів комп’ютеризації різного рівня агрегування.
2. Застосовувати пакети програм для створення для аналізу та моделювання інформаційних систем.
3. Використовувати отриманні знання в області системного аналізу за допомогою еволюційних методів та алгоритмів.
4. Формувати знання та практичні навички для використання методів системного аналізу для вирішення задач прийняття рішень.
5. Забезпечувати єдину методичну базу для взаємодії курсу системний аналіз та інших предметних дисциплін.
6. Мати уяву про стан і перспективу розвитку систем моделювання та їхнього програмного забезпечення.
7. Аналізувати дані.
8. Набути практичні навики застосування системного підходу, методологій та методів системного аналізу та моделювання в процесі дослідження та розв’язання інформаційних проблем складних об’єктів комп’ютеризації різного рівня агрегування.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізити:
Основи дискретної математики
Основи програмування та алгоритмічні мови
кореквізити:
Основи інформаційних систем
Математичний аналіз
Теорія ймовірності та математична статистика
Основи дискретної математики
Основи програмування та алгоритмічні мови
кореквізити:
Основи інформаційних систем
Математичний аналіз
Теорія ймовірності та математична статистика
Короткий зміст навчальної програми:
Навчальна дисципліна Системний аналіз є складовою циклу професійної підготовки фахівців першого бакалаврського рівня освіти. Пропонований навчальний курс забезпечить студентам здобуття поглиблених теоретичних та практичних знань, умінь та розуміння, що відносяться до областей системного аналізу, що дасть їм можливість ефективно виконувати завдання інноваційного характеру відповідного рівня професійної діяльності, яка орієнтована на дослідження й розв’язання складних задач проектування та розроблення інформаційних систем для задоволення потреб науки, бізнесу та підприємств у різних галузях.
Рекомендована література:
1. Shiyan A. A. How to Analyze the Universities in Ukraine: Guide for Applicants from Secondary School / A. A. Shiyan, L. O. Nikiforova // Sustainability & Economics eJournal. – 2013. – V. 2, Issue 88. – 20 p. : [Електроний ресурс] – режим доступу : http://ssrn.com/abstract=2272971.
2. Shiyan A. A. Why Do Inefficient Innovation Institutions Exist in Russia and Ukraine? Mechanisms for Correcting Them / A. A. Shiyan, L. O. Nikiforova // Institutions & Transition Economics: Theoretical & Methodological Issues eJournal. – 2012. – V. 4, Issue 1. – 31 р. : [Електроний ресурс] – режим доступу : http://ssrn.com/abstract=1981199.
3. Shiyan A. A. Index for Measurement of the Level of Tertiary Education in Developing Countries: Theory and Application / A. A. Shiyan, L. O. Nikiforova // Econometrics: Data Collection & Data Estimation Methodology eJournal. – 2012. –V. 5, Issue 14. – 13 p. : [Електроний ресурс] – режим доступу : http://ssrn.com/abstract=2032488 .
4. Горбань О. М. Основи теорії систем і системного аналізу / О. М. Горбань, В. Є. Бахрушин. – Запоріжжя : ГУ «ЗІДМУ», 2011. – 204 с.
5. Шиян А. А. Управління формуванням ефективних економічних інститутів для України / А. А. Шиян, Л. О. Нікіфорова. – Вінниця : ВНТУ, 2011. – 300 с.
2. Shiyan A. A. Why Do Inefficient Innovation Institutions Exist in Russia and Ukraine? Mechanisms for Correcting Them / A. A. Shiyan, L. O. Nikiforova // Institutions & Transition Economics: Theoretical & Methodological Issues eJournal. – 2012. – V. 4, Issue 1. – 31 р. : [Електроний ресурс] – режим доступу : http://ssrn.com/abstract=1981199.
3. Shiyan A. A. Index for Measurement of the Level of Tertiary Education in Developing Countries: Theory and Application / A. A. Shiyan, L. O. Nikiforova // Econometrics: Data Collection & Data Estimation Methodology eJournal. – 2012. –V. 5, Issue 14. – 13 p. : [Електроний ресурс] – режим доступу : http://ssrn.com/abstract=2032488 .
4. Горбань О. М. Основи теорії систем і системного аналізу / О. М. Горбань, В. Є. Бахрушин. – Запоріжжя : ГУ «ЗІДМУ», 2011. – 204 с.
5. Шиян А. А. Управління формуванням ефективних економічних інститутів для України / А. А. Шиян, Л. О. Нікіфорова. – Вінниця : ВНТУ, 2011. – 300 с.
Методи і критерії оцінювання:
- поточний контроль (40%): письмові звіти з лабораторних робіт, виконання практичних завдань, усне опитування;
- підсумковий контроль (60%, екзамен): тестування (50%), усна компонента (10%).
- підсумковий контроль (60%, екзамен): тестування (50%), усна компонента (10%).