Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Комп'ютерна схемотехніка та архітектура комп'ютерів

Спеціальність: Комп'ютерні науки та інформаційні технології
Код дисципліни: 6.122.00.O.22
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Автоматизовані системи управління
Лектор:
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Короткий зміст навчальної програми:
Рекомендована література:
Методи і критерії оцінювання:

Комп'ютерна схемотехніка та архітектура комп'ютерів

Спеціальність: Комп'ютерні науки та інформаційні технології
Код дисципліни: 6.122.00.O.23
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Системи автоматизованого проектування
Лектор: ст. викладач Панчак Роман Теодорович
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
знати основи теорії комп'ютерної схемотехніки; знати архітектуру комп'ютерів, призначення, принципи роботи основних функціональних вузлів; знати основи проектування мікропроцесорних пристроїв, принципи їх функціонування, спряження різних функціональних блоків в мікропроцесорних системах
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізит: методи та засоби комп'ютерних інформаційних технологій;
кореквізит: комп'ютерні мережі
Короткий зміст навчальної програми:
основи теорії комп'ютерної схемотехніки, елементи комп'ютерної схемотехніки, послідовні та комбінаційні функціональні вузли комп'ютерної схемотехніки, архітектура комп'ютерів, архітектура мікропроцесорів, системна пам'ять комп'ютера, системний таймер, підсистема прямого доступу до пам'яті, підсистема переривань, дискові пристрої зовнішньої пам'яті, зовнішні інтерфейси, відеоадаптери
Рекомендована література:
Бабич М.П., Жуков І.А. Комп'ютерна схемотехніка: Навчальний посібник.- К.: "МК-Прес", 2008.-412с.іл.
Мельник А.О. Архітектура комп'ютерів. Наукове видання.-Луцьк: Волинська обласна друкарня,2008.-470с
Мікропроцесори та мікроконтролери; Підручник/В.І.Бойко, А.М..Гурій, В.Я.Жуйков та ін..-К.Вища школа, 2004.-399с.іл.
Методи і критерії оцінювання:
поточний контроль (40%): поточні звіти з лабораторних робіт і контрольні роботи, реферати і усне опитування;
підсумковий контроль (60%), залік): виконання тестових завдань.