Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Дизайн інтерфейсів
Спеціальність: Видавництво та поліграфія
Код дисципліни: 6.186.00.O.51
Кількість кредитів: 8
Кафедра: Інформаційні технології видавничої справи
Лектор: к.т.н. Логойда Микола Михайлович
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• Знати методи, засоби та інструменти розробки інтерфейсу користувача;
• Знати принципи проектування візуального дизайну інтерфейсів;
• Знати моделі інтерфейсу користувача;
• Знати правила проектування інтерфейсу користувача;
• Вміти здійснювати планування робіт по проектуванню та розробці інтерфейсу користувача;
• Вміти створювати прототипи інтерфейсу користувача;
• Знати принципи проектування візуального дизайну інтерфейсів;
• Знати моделі інтерфейсу користувача;
• Знати правила проектування інтерфейсу користувача;
• Вміти здійснювати планування робіт по проектуванню та розробці інтерфейсу користувача;
• Вміти створювати прототипи інтерфейсу користувача;
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Пререквізити:
• Основи графічного дизайну
Кореквізити:
• Типографіка та редагування;
• Web-дизайн;
• Технологія розробки електронних видань;
• Основи графічного дизайну
Кореквізити:
• Типографіка та редагування;
• Web-дизайн;
• Технологія розробки електронних видань;
Короткий зміст навчальної програми:
Основні поняття інтерфейсів користувача та засоби їх проектування. Стилі інтерфейсу користувача. Моделі, методи розроблення та засоби проектування інтерфейсу користувача. Людський фактор, ергономіка, психологія та соціологія в проектуванні інтерфейсу користувача. Правила проектування інтерфейсу користувача. Етапи проектування інтерфейсу користувача. Планування робіт по проектуванню та розробленню інтерфейсів користувача. Вимоги, стандарти, принципи та керівництва за стилем у проектуванні інтерфейсів користувача. Робоче середовище та задачі користувачів. Концептуальне проектування.
Рекомендована література:
1. Designing Web Interfaces: Principles and Patterns for Rich Interaction by Bill Scott and Teresa Neil (O'Reilly, 2009);
2. User Interface Design: A Software Engineering Perspective by Soren Lauesen (Pearson, 2005);
3. Designing for Interaction: Creating innovative Applications and Devices, Second edition by Dan Saffer (New Riders Press, 2009).
2. User Interface Design: A Software Engineering Perspective by Soren Lauesen (Pearson, 2005);
3. Designing for Interaction: Creating innovative Applications and Devices, Second edition by Dan Saffer (New Riders Press, 2009).
Методи і критерії оцінювання:
ПК проводиться у формі захисту лабораторних робіт під час навчальних занять (40%);
Підсумковий контроль (контрольний захід, залік): письмово-усна форма (60%);
Підсумковий контроль (контрольний захід, залік): письмово-усна форма (60%);