Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Теорія та історія оподаткування

Спеціальність: Облік і оподаткування (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.071.00.M.14
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Обліку та аналізу
Лектор: к.е.н., доцент Воськало Володимир Іванович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
У результаті вивчення модуля студент повинен:
знати:
- закономірності та історичні етапи розвитку теорії та практики оподаткування;
- основний категорійно-понятійний апарат з теорії оподаткування;
- принципи побудови податків й податкових систем.
вміти:
-аналізувати економічно-фінансові явища та визначати їх вплив та взаємозв’язок з оподаткуванням;
- визначати тип податкової політики держави;
-визначати податкові проблеми при аналізі конкретної економічної ситуації чи явища;
- самостійно опрацьовувати законодавчо-нормативні документи, що регламентують особливості застосування того чи іншого податку, збору.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
- пререквізит: «Історія обліку, аналізу та аудиту»;
- кореквізити: «Податкове планування».
Короткий зміст навчальної програми:
Історичні етапи розвитку оподаткування. Історія розвитку теорій та принципів оподаткування. Становлення і еволюція вчення про податки. Характеристика податків у Європейському Союзі. Розвиток податкової системи України. Становлення та розвиток оподаткування прибутку підприємств в Україні. Еволюція ПДВ в Україні. Становлення та розвиток спрощеної системи оподаткування в Україні.
Рекомендована література:
1. Податковий кодекс України № 2755 –VI від 02.12.2010.
2. Ярошенко Ф. О. Історія податків та оподаткування в Україні: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Ф. О. Ярошенко, В. В. Павленко, В. П. Павленко; за заг. ред. А. М. Подоляки. — К. : ДП «Вид. дім «Персонал», 2012. — 416 с.
3. Нечай Н. В. Нариси з історії оподаткування. — К.: Вісник податкової служби України, 2002. — 144 с.
Методи і критерії оцінювання:
- Поточний контроль (30%): усне опитування, виконання розрахункових завдань на практичних заняттях, письмове тестування, виконання контрольної роботи.
- Підсумковий контроль (70%): залік (письмова та усна компонента).