Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Маркетинг

Спеціальність: Облік і оподаткування
Код дисципліни: 6.071.00.O.40
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доцент Косар Наталія Степанівна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у студентів компетентностей
інтегральної: здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми під час професійної діяльності у сфері обліку, аудиту та оподаткування або в процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів економічної науки і характеризується комплексністю й невизначеністю;
загальної: знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.
Результати навчання даної дисципліни деталізують такі програмні результати навчання: знати та розуміти економічні категорії, закони, причинно-наслідкові та функціональні зв’язки, які існують між процесами та явищами на різних рівнях економічних систем; усвідомлювати особливості функціонування підприємств у сучасних умовах господарювання та демонструвати розуміння їх ринкового позиціонування.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізити: Менеджмент
кореквізити: Бізнес планування
Короткий зміст навчальної програми:
Сутність маркетингу та його сучасна концепція. Система і характеристики сучасного маркетингу. Маркетингові дослідження. Маркетингова товарна політика. Маркетингова цінова політика. Маркетингова політика розподілу. Маркетингова політика просування. Організація та контроль маркетингової діяльності. План маркетингу підприємства
Рекомендована література:
– Косар Н. С. Маркетингові дослідження: підручник / Н. С. Косар, О. Б. Мних, Є. В. Крикавський, С. В. Леонова. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2018. – 460 c.
– Котлер Ф., Маркетинговый менеджмент (перше українське адаптоване видання) / Котлер Ф.,Келлер К.Л. – К.: Хімджест, 2008. – 720 с.
– Мороз Л.А. Маркетинг: Підручник/ Л.А. Мороз, Н.І. Чухрай; за ред. Л.А. Мороз. – 5-те вид., онов. - Львів: Бухгалтерський центр «Ажур», 2010. - 232 с.

Методи і критерії оцінювання:
• поточний контроль (30%): письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування, розв’язування задач на практичних заняттях,
• підсумковий контроль (70 %, контрольний захід, екзамен): письмово-усна форма (70%).