Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Бюджетування та управління витратами підприємства у сфері медіа-комунікацій та ІТ

Спеціальність: Міжнародні економічні відносини
Код дисципліни: 6.292.03.E.90
Кількість кредитів: 6
Кафедра: Менеджмент і міжнародне підприємництво
Лектор: к.е.н., доц. Когут Уляна Ігорівна
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
1. Оволодіння понятійно-категоріальним апаратом щодо бюджетування та управління витратами підприємства у сфері медіа комунікацій та ІТ, зокрема знати і розуміти сутність таких понять як “управління”, “витрати”, “бюджетування”, „інформаційні технології”, „інформаційно-комунікаційні технології” тощо.
2. Знати і розуміти етапи процесу управління витратами у сфері медіа комунікацій та ІТ.
3. Вміння складати кошториси витрат, формувати основні, допоміжні та спеціальні бюджети підприємства.
4. Вміння виявляти тенденції при дослідженні бізнес-процесів.
5. Вміння аналізувати витрати підприємства у сфері медіа комунікацій та ІТ.
6. Уміння системно і комплексно мислити у процесі управління витратами та бюджетування у сфері медіа комунікацій та ІТ.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізит: Менеджмент
кореквізит: Інформаційні системи та технології в управлінні міжнародних економічних відносин
Короткий зміст навчальної програми:
Поняття та сутність витрат, класифікація витрат у сфері медіа комунікацій та ІТ. Етапи процесу управління витратами медіа комунікацій та ІТ. Планування витрат у сфері медіа комунікацій та ІТ. Місце бюджетування в системі управління підприємством. Сутність та методи бюджетування. Технологія бюджетування. Організування центрів відповідальності та мотивування за економію витрат у сфері медіа комунікацій та ІТ. Контролювання та регулювання витрат у сфері медіа комунікацій та ІТ. Інструментарій діагностики витрат у сфері медіа комунікацій та ІТ. Резерви зниження витрат.
Рекомендована література:
1. Кузьмін О.Є. Управління витратами на підприємствах: навч. посібник / О.Є. Кузьмін, О.Г. Мельник, У.І. Когут. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2014. – 244 с.
2. Основи бюджетування: навчально-метод. посібник для самостійного вивч. дисц. / [Л.П. Батенко, Т.О. Зінькевич, О.О. Кизенко та ін.]; за заг. ред. Л.П. Батенко. – К.: КНЕУ, 2010. – 202 с.
3. Козловський А.В. Комп’ютерна техніка та інформаційні технології : навч. посіб. / А.В. Козловський, Ю.М. Паночишин, Б.В. Погріщук. — 2-ге вид., стер. —К. : Знання, 2012. — 463 с.
4. Партико З. Теорія масової інформації та комунікацій.- Л.: Афіша, 2008. - 292 с.
Методи і критерії оцінювання:

Поточний контроль (30%), з них:
- 20% - виконання та захист лабораторних робіт;
- 10% - виконання ситуаційних завдань, розв’язування задач, усне опитування.
Підсумковий контроль (70%): іспит (письмова та усна компонента).

Бюджетування та управління витратами підприємства у сфері медіа-комунікацій та ІТ (курсовий проект)

Спеціальність: Міжнародні економічні відносини
Код дисципліни: 6.292.03.E.92
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Менеджмент і міжнародне підприємництво
Лектор: к.е.н., доц. Когут Уляна Ігорівна
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
1. Оволодіння понятійно-категоріальним апаратом щодо бюджетування у сфері медіа комунікацій та ІТ, зокрема знати і розуміти сутність таких понять як “витрати”, “бюджетування”, „інформаційні технології”, „інформаційно-комунікаційні технології” тощо.
2. Знання і вміння вирішувати конкретні завдання у сфері бюджетування медіа комунікацій та ІТ, зокрема, формувати основні, допоміжні та спеціальні бюджети підприємства.
3. Уміння підбирати адекватні методи для формування та аналізу бюджетів у сфері медіа комунікацій та ІТ.
4. Здатність виокремлювати центри відповідальності та будувати фінансову структуру управління організацією.
5. Знання і уміння застосовувати мотиваційні механізми за розроблення бюджетів у сфері медіа комунікацій та ІТ.
6. Знання і уміння контролювати виконання бюджетних показників на різних стадіях бюджетного процесу; визначати горизонт бюджетування у сфері медіа комунікацій та ІТ.
7. Вміння системно і комплексно мислити у процесі бюджетування, що здійснюється у сфері медіа комунікацій та ІТ, а також застосовувати різноманітний інструментарій при розгляді конкретних ситуацій у сфері медіа комунікацій та ІТ.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізит: Менеджмент
кореквізит: Бюджетування та управління витратами підприємства у сфері медіа комунікацій та ІТ
Короткий зміст навчальної програми:
Автоматизація бюджетування у сфері медіа комунікацій та ІТ в організації. Процес бюджетного планування у сфері медіа комунікацій та ІТ. Нормативне забезпечення формування бюджетів у сфері медіа комунікацій та ІТ. Технологія розроблення бюджетів у сфері медіа комунікацій та ІТ. Бюджетне організування та мотивування у сфері медіа комунікацій та ІТ. Аналізування витрат у сфері медіа комунікацій та ІТ. Бюджетне контролювання та регулювання у сфері медіа комунікацій та ІТ. Основні засади регулювання відхилень бюджетних показників.
Рекомендована література:
1. Кузьмін О.Є. Управління витратами на підприємствах: навч. посібник / О.Є. Кузьмін, О.Г. Мельник, У.І. Когут. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2014. – 244 с.
2. Основи бюджетування: навчально-метод. посібник для самостійного вивч. дисц. / [Л.П. Батенко, Т.О. Зінькевич, О.О. Кизенко та ін.]; за заг. ред. Л.П. Батенко. – К.: КНЕУ, 2010. – 202 с.
3. Козловський А.В. Комп’ютерна техніка та інформаційні технології : навч. посіб. / А.В. Козловський, Ю.М. Паночишин, Б.В. Погріщук. — 2-ге вид., стер. —К. : Знання, 2012. — 463 с.
4. Партико З. Теорія масової інформації та комунікацій.- Л.: Афіша, 2008. - 292 с.
Методи і критерії оцінювання:
- виконання курсового проекту (80%);
- захист курсового проекту у вигляді усного опитування (20%).