Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Міжнародна електронна торгівля у сфері медіа-комунікацій та ІТ

Спеціальність: Міжнародні економічні відносини
Код дисципліни: 6.292.03.E.93
Кількість кредитів: 6
Кафедра: Менеджмент і міжнародне підприємництво
Лектор: К.е.н., Лакіза Вікторія Володимирівна
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
1. Знання особливостей міжнародної економічної та торговельної політики ЄС та уміння враховувати їх при розробці стратегії співробітництва України та ЄС
2. Знання закономірностей функціонування та розвитку у міжнародному масштабі ринкової системи організації господарського життя
3. Знання тенденцій розвитку міжнародних фінансових ринківу та фінансових механізмів, які обслуговують функціонування міжнародної економіки .
4. Знання основ функціонування інформаційних систем, що використовуються для обробки міжнародної економічної інформації.
5. Знання основних категорій, принципів та функцій міжнародної торгівлі, а також форм міжнародної електронної торгівлі.
6. Володіння достатніми знаннями та розумінням основних категорій, понять та наукових принципів, що лежать в основі розвитку міжнародних економічних відносин
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Міжнародна економіка
Міжнародні економічні відносини
Короткий зміст навчальної програми:
Суть, зміст, значення та тенденції розвитку електронної комерції (ЕК) у сфері інвестиційно-інноваційної діяльності. Глобальна мережа Інтернет як база електронного бізнесу. Принципи ведення бізнесу в Інтернеті. Системи електронної комерції у корпоративному секторі B2B у сфері інвестиційно-інноваційної діяльності. Системи електронної комерції B2C Business-to-consumer. Послуги в електронній комерції. Платежі та розрахунки за товари і послуги в електронній комерції. Internet-маркетинг. Особливості застосування засобів Internet-реклами у сфері інвестиційно-інноваційної діяльності. Ефективність міжнародної електронної комерції у сфері інвестиційно-інноваційної діяльності. Організаційно-правове забезпечення електронної комерції у сфері інвестиційно-інноваційної діяльності. Інтелектуальна власність у міжнародній електронній торгівлі.
Рекомендована література:
1. Тардаскіна Т.М. Електронна комерція: Навчальний посібник / Тардаскіна Т.М., Т19 Стрельчук Є.М., Терешко Ю.В. – Одеса: ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2011. – 244 с.
2. Шалева О.І. Електронна комерція : Навч. посіб. / О.І. Шалева. – К.: Центр учбової літератури, 2011. – 216. с.
3. Електронна комерція : Навч. посібник / А. М. Береза, І. А. Козак, Ф. А. Левченко та ін. – К. : КНЕУ, 2012. – 326 с.
4. Меджибовська Н. С. Електронна комерція. – К. : Центр навч. л-ри, 2014. – 384 с.
5.Электронная коммерция. В2В-программирование : пер с англ. – СПб.:БХВ-Петербург, 2011.
6. Электронный маркетинг : учеб. пособие / Под ред. Т. П. Данько, Н. Б. Завьяловой, О. В. Сагиновой. – М. : ИНФРА-М, 2013. – 377 с.на комерція. – К. : Центр навч. л-ри, 2014. – 384 с.
7.Царев В. В., Кантарович А. А. Электронная коммерция. – СПб. :
Питер, 2012. – 320 с.
8. Шарма Вивек. Разработка Web-серверов для электронной коммерции : учебное пособие / Шарма Вивек, Шарма Раджив. – М. : Изд. дом «Вильямс», 2011. – 400 с.
9. Martin Kutz. Introduction to E-Commerce: combining business and information technology. 1th edition, 2016. p.2019.
Методи і критерії оцінювання:
• лабораторні роботи (30%)
• тестування у ВНС (50%)
• підсумковий контроль – усне опитування (20%)