Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Міжнародна електронна торгівля
Спеціальність: Міжнародні економічні відносини
Код дисципліни: 6.292.01.E.75
Кількість кредитів: 6
Кафедра: Менеджмент і міжнародне підприємництво
Лектор: К.е.н., Лакіза Вікторія Володимирівна
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
1.Володіння достатніми знаннями ита розумінням основних категорій, понять та наукових принципів, що лежать в основі розвитку міжнародних економічних відносин
2. Знання закономірностей функціонування та розвитку у міжнародному масштабі ринкової системи організації господарського життя
3. знання тенденцій розвитку міжнародних фінансових ринківу та фінансових механізмів, які обслуговують функціонування міжнародної економіки .
4. Знання основ функціонування інформаційних систем, що використовуються для обробки міжнародної економічної інформації.
5. Знання основних категорій, принципів та функцій міжнародної торгівлі, а також форм міжнародної електронної торгівлі.
6. Знання особливостей міжнародної економічної та торговельної політики ЄС та уміння враховувати їх при розробці стратегії співробітництва України та ЄС
2. Знання закономірностей функціонування та розвитку у міжнародному масштабі ринкової системи організації господарського життя
3. знання тенденцій розвитку міжнародних фінансових ринківу та фінансових механізмів, які обслуговують функціонування міжнародної економіки .
4. Знання основ функціонування інформаційних систем, що використовуються для обробки міжнародної економічної інформації.
5. Знання основних категорій, принципів та функцій міжнародної торгівлі, а також форм міжнародної електронної торгівлі.
6. Знання особливостей міжнародної економічної та торговельної політики ЄС та уміння враховувати їх при розробці стратегії співробітництва України та ЄС
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Міжнародна економіка
Короткий зміст навчальної програми:
Суть, зміст, значення та тенденції розвитку електронної комерції (ЕК). Глобальна мережа Інтернет як база електронного бізнесу. Принципи ведення бізнесу в Інтернеті. Системи електронної комерції у корпоративному секторі B2B. Системи електронної комерції B2C Business-to-consumer. Послуги в електронній комерції. Платежі та розрахунки за товари і послуги в електронній комерції. Internet-маркетинг. Особливості застосування засобів Internet-реклами. Ефективність міжнародної електронної комерції. Організаційно-правове забезпечення електронної комерції. Інтелектуальна власність у міжнародній електронній торгівлі.
Рекомендована література:
1. Тардаскіна Т.М. Електронна комерція: Навчальний посібник / Тардаскіна Т.М., Т19 Стрельчук Є.М., Терешко Ю.В. – Одеса: ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2011. – 244 с.
2. Шалева О.І. Електронна комерція : Навч. посіб. / О.І. Шалева. – К.: Центр учбової літератури, 2011. – 216. с.
3. Електронна комерція : Навч. посібник / А. М. Береза, І. А. Козак, Ф. А. Левченко та ін. – К. : КНЕУ, 2012. – 326 с.
4. Меджибовська Н. С. Електронна комерція. – К. : Центр навч. л-ри, 2014. – 384 с.
5.Электронная коммерция. В2В-программирование : пер с англ. – СПб.:БХВ-Петербург, 2011.
6. Электронный маркетинг : учеб. пособие / Под ред. Т. П. Данько, Н. Б. Завьяловой, О. В. Сагиновой. – М. : ИНФРА-М, 2013. – 377 с.на комерція. – К. : Центр навч. л-ри, 2014. – 384 с.
7.Царев В. В., Кантарович А. А. Электронная коммерция. – СПб. :
Питер, 2012. – 320 с.
8. Шарма Вивек. Разработка Web-серверов для электронной коммерции : учебное пособие / Шарма Вивек, Шарма Раджив. – М. : Изд. дом «Вильямс», 2011. – 400 с.
9. Martin Kutz. Introduction to E-Commerce: combining business and information technology. 1th edition, 2016. p.2019.
2. Шалева О.І. Електронна комерція : Навч. посіб. / О.І. Шалева. – К.: Центр учбової літератури, 2011. – 216. с.
3. Електронна комерція : Навч. посібник / А. М. Береза, І. А. Козак, Ф. А. Левченко та ін. – К. : КНЕУ, 2012. – 326 с.
4. Меджибовська Н. С. Електронна комерція. – К. : Центр навч. л-ри, 2014. – 384 с.
5.Электронная коммерция. В2В-программирование : пер с англ. – СПб.:БХВ-Петербург, 2011.
6. Электронный маркетинг : учеб. пособие / Под ред. Т. П. Данько, Н. Б. Завьяловой, О. В. Сагиновой. – М. : ИНФРА-М, 2013. – 377 с.на комерція. – К. : Центр навч. л-ри, 2014. – 384 с.
7.Царев В. В., Кантарович А. А. Электронная коммерция. – СПб. :
Питер, 2012. – 320 с.
8. Шарма Вивек. Разработка Web-серверов для электронной коммерции : учебное пособие / Шарма Вивек, Шарма Раджив. – М. : Изд. дом «Вильямс», 2011. – 400 с.
9. Martin Kutz. Introduction to E-Commerce: combining business and information technology. 1th edition, 2016. p.2019.
Методи і критерії оцінювання:
• лабораторні роботи (30%)
• тестування у ВНС (50%)
• підсумковий контроль – усне опитування (20%)
• тестування у ВНС (50%)
• підсумковий контроль – усне опитування (20%)