Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Економіка інноваційної діяльності
Спеціальність: Бізнес-адміністрування
Код дисципліни: 7.073.09.E.39
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Менеджмент і міжнародне підприємництво
Лектор: к.е.н., професор Чернобай Ліана Іванівна
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• знати фундаментальні засади та сучасні тенденції функціонування та розвитку інноваційного підприємства;
• вміти застосовувати наукові методи дослідження з метою формування економічно обґрунтованих прогнозів щодо розвитку інноваційної діяльності підприємства.
• вміти застосовувати наукові методи дослідження з метою формування економічно обґрунтованих прогнозів щодо розвитку інноваційної діяльності підприємства.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
немає
Короткий зміст навчальної програми:
Поняття інноваційного підприємства та передумови його виникнення. Форми підприємницької діяльності в умовах інноваційного розвитку. Принципи управління інноваційним розвитком підприємства. Основний та оборотний капітал інноваційного підприємства. Людський капітал інноваційного підприємства. . Інформаційні та природні ресурси. Собівартість інноваційної продукції та цінова політика підприємства. Якість та конкурентоспроможність інноваційної продукції. Фінансові результати діяльності інноваційного підприємства. Антикризові аспекти діяльності інноваційного підприємства.
Рекомендована література:
1. Кузьмін О.Є. Економіка інноваційного підприємства: Навчальний посібник для студентів спеціальності 8.180100 "Управління інноваційною діяльністю" – 2-ге видання, доповнене і перероблене / О.Є.Кузьмін, І.Н.Пащенко, Л.І.Чернобай, А.О.Босак. – Львів: Міські інформаційні системи, 2011. – 390 с.
2. Інформаційний ресурс у ВНС Львівської політехніки з дисципліни «Економіка інноваційного підприємства» / Л.І.Чернобай, С.П.Чапран. – Львів: №00966. – Е41-236-387/2014 від 18.11.2014р. – 381с.
3. Кузьмін О.Є., Мельник О.Г. Основи менеджменту: Підручник. – К.: «Академвидав», 2003. – 416 с. (Альма-матер).
4. Маркетинг і менеджмент інноваційного розвитку: Монографія/ За заг. ред. д.е.н., проф. С.М.Ілляшенка. – Суми: ВТД „Університетська книга”, 2006. – 728с.
2. Інформаційний ресурс у ВНС Львівської політехніки з дисципліни «Економіка інноваційного підприємства» / Л.І.Чернобай, С.П.Чапран. – Львів: №00966. – Е41-236-387/2014 від 18.11.2014р. – 381с.
3. Кузьмін О.Є., Мельник О.Г. Основи менеджменту: Підручник. – К.: «Академвидав», 2003. – 416 с. (Альма-матер).
4. Маркетинг і менеджмент інноваційного розвитку: Монографія/ За заг. ред. д.е.н., проф. С.М.Ілляшенка. – Суми: ВТД „Університетська книга”, 2006. – 728с.
Методи і критерії оцінювання:
• письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування, робота у віртуальному навчальному середовищі Львівської політехніки (30%);
• підсумковий контроль – іспит (70 %): письмово-усна форма (50% - письмова, 20% - усна).
• підсумковий контроль – іспит (70 %): письмово-усна форма (50% - письмова, 20% - усна).